کد خبر 1329919
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
واکنش مطهری به بسته شدن پنجره پرسپولیس: گل بود به سبزه نیز آراسته شد!

مربی پرسپولیس در مورد بسته شدن پنجره این تیم گفت: گل بود به سبزه نیز آراسته شد. بعد از برد باید خوشحال باشیم، اما حال و روز ما را ببینید.

به گزارش مشرق، حمید مطهری در مورد برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. فولاد تیم خوب و با احترامی است و در بخش پرش کردن خیلی خوب کار می‌کند. در فاز حمله هم خطرناک کار می‌کند. در ۱۵ دقیقه اول بهتر از ما کار کردند و فشار آوردند، اما رفته رفته بهتر شدیم. البته علت این هم یک مقدار به مسائل ذهنی بازیکنان باز می‌گردد.

وی در مورد اینکه معتقدیی توپی که به دست بازیکن فولاد در محوطه جریمه خورد،  پنالتی بود یا خیر گفت: آنالیزور ما گفت پنالتی بود، اما هرچه داور تشخیص بدهد، قبول داریم.

مربی پرسپولیس  در مورد اینکه این تیم درگیر حواشی است و بحث استعفای گل محمدی مطرح است،‌، عنوان کرد: شرایط مان بسیار سخت است و خودم نای ندارم که حرف بزنم. فقط باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم. با این شرایط اینطور کار می‌کنند و باید گفت درود به شرفشان.

مطهری در مورد بسته شدن دوباره پنجره این تیم به خاطر اوساگونا گفت: جدی؟ پس گل بود به سبزه نیز آراسته شد. من همین الان فهمیدم. خودم مانده ام چه بگویم. بعد از این برد باید خوشحال باشیم، اما شما حال و روز مرا ببینید.

وی در مورد اینکه درویش قول‌هایی در سر تمرین داده بود، عنوان کرد: چیزی نگویم بهتر است، فقط امیدوارم همیشه منصفانه ما را نقد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    2 2
    بسته شدن پنجره یعنی اینکه طبق قانون عدم ثبت قرارداد بازیکنان خارجی درصورت بدهی خارجی، ثبت بازیکنان خارجی تیم مورد حمایت غیر قانونی... آیا مثل گل‌گهر با تیم مورد حمایت برخورد خواهد شد؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس