نفتالی بنت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در هفته‌های اخیر تلاش برای مانع‌تراشی در مسیر مذاکرات «وین» را تشدید کرده است، در اظهارت جدید خود گفته که مأموریت اصلی رژیم صهیونیستی ضربه زدن به ایران است.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) بار دیگر با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی، هدف اصلی رژیم صهیونیستی را ضربه زدن به ایران بیان کرد.

بنا بر گزارش وبگاه «میدل ایست مانیتور»، بنت طی سخنرانی در نشست ستاد کل نیروهای جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که مأموریت اصلی رژیم صهیونیستی آسیب جدی زدن به جمهوری اسلامی و گروههای مقاومت در منطقه از جمله حزب‌الله، حماس و دیگر گروههای مقاومت در منطقه غرب آسیا است.

در هفته‌های اخیر، بنت و اعضای کابینه وی از هر فرصتی برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند به طوریکه وی روز سه‌شنبه در مجمع اقتصاد جهانی، با اتهام‌زنی به ایران مدعی شد که تهران ضعیف‌تر از چیزی است که بنظر می‌رسد.

با شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین بین تهران و طرف‌های برجام که با حضور آمریکا به عنوان عضو خارج شده از توافق در حال انجام است، مقامات رژیم صهیونیستی نیز در کنار شرکای غربی خود، لفاظی و جوسازی علیه این گفت‌وگوها را از سر گرفته‌اند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز به مذاکرات وین پرداخت و با بیان این ادعا که «می‌توان در پایان توافق خوبی داشت و البته که ما معیارها را می‌دانیم»، افزود «آیا در شرایط فعلی انتظار می‌رود که این اتفاق بیفتد؟ خیر، چون باید موضع قوی‌تری [علیه ایران] اتخاذ شود».

نخست‌وزیر تل‌آویو پیش از این نیز گفته بود، هرگونه توافق حاصل از مذاکرات جاری در وین برای کابینه او الزام‌آور نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    3 0
    و مأموریت اصلی ایران محو اسرائیل از صفحه روزگار و ریختن صهیونی ها به دریای مدیترانه است! اسرائیل ناچیز تر از آن هست که نیاز به گفتن داشته باشد! پس بچرخ تا بچرخیم !!!!!
  • mojtaba SE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 0
    چه اتفاق جالبی چون ما تو ژنتیکمون هست که صهیون رو در منطقه خودمان نابود کنیم که دیگه بازی پادگان شدن برای فاشیستهای انگلیسی _امریکائی رو برای زورگوئی و جنایت در منطقه ,جلو چشم ما نکنه..این دله دزد جهود که ادای یهودیها رو با آن یک طرف کرست به سرش در میاره ,اگه شعور داشت بجای "نخست وزیری", تا بحال یاد میگرفت از کسانی که برای این پادگان ,نوکری و جانفشانی کردن و امروز فرار کردن و با بچه و نوه هاشون تو اروپا زندگی میکنن چون میدونن ایران هرگز این آپارتای انگلیسی رو به هر نامی که باشه تحمل نمیکه و محکوم به نابودی است. بنت در ری حالا بنغعت است ,والا در آینده بعد از این پادگان اسرائیل دیگه تو هیچ جای دنیا نمیتونی مثل این جاسوسهای قدیمی موساد هم زندگی کنی..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 0
    بارها تجربه کرده‌ایم که آمریکا شیطان بزرگ است و وعده‌هایش جز دروغ و فریب‌کاری نیست. اخیراً هم دیدیم که آمریکایی‌های عهد شکن، در برجام بسیار وقیحانه عمل کردند. کشورهای اروپایی همراه با آمریکا هم، از لحاظ عهدشکنی و بداخلاقی کمتر از آمریکا نیستند؛ اما در مقام زبان‌بازی و حرف‌زدن همیشه طلب کارند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. البته از آنجا که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛ می دانیم که وجود تحریم‌ها گرچه ظاهراً مشکلاتی جزئی را برای ما ایجاد می‌نماید، اما سبب می‌شود که ما به اقتصاد مقاومتی اهمیت بیشتری بدهیم و در نتیجه با قوی شدن در حوزه‌ی اقتصاد بتوانیم تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر سازیم؛ در حالی که اگر تحریم‌ها به فرض محال برداشته هم بشود، باز هم بالاخره باعث رخوت و شرطی شدن اقتصاد نفتی کشور شده و ما را به دشمنان وابسته نگه می‌دارد. لذا اطمینان داریم که سازش و وابستگی هیچگاه مشکلات ما را به‌طور اساسی حل نخواهد کرد؛ و با این وصف هیچ علاقه و عجله‌ای هم برای یک توافق جدید، حتی اگر مثلاً خوب هم باشد، نداریم. اما چنانچه بنا باشد توافقی حاصل شود، باید نه یک توافق خوب، بلکه یک توافق عالی و در حد شأن ملت مقاوم، صبور و سلطه‌ناپذیر ایران باشد. در این توافق باید بر اساس سیاست قطعی، تمام تحریم‌ها لغو شود؛ زیرا معتقدیم تمام تحریم‌ها به هر بهانه و با هر برچسبی که وضع شده است ناعادلانه، ظالمانه، مؤثر و غیرقانونی است. نمی‌توان تحریم‌ها را تقسیم بندی به حوزه‌های مختلفی مثل هسته‌ای و غیر هسته‌ای نمود؛ یا آن‌ها را به تحریم‌های قبل و بعد از خروج آمریکا از برجام تقسیم نمود. سیاست قطعی اعلام شده از طرف رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت‌های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، باید کلمه‌به‌کلمه و موبه‌مو به‌طور شجاعانه اجرا گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس