کد خبر 1329746
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
تجهیز خودروی تویوتا GR کرولا به گیربکس اتوماتیک

گفته می‌شود برای حضور در آمریکا تویوتا GR کرولا باید به گیربکس اتوماتیک مجهز شود.

به گزارش مشرق، خودروی تویوتا GR کرولا یک خودروی بسیار جالب است و خبرهایی از عرضه این ماشین به بازار نیز منتشر شده و شرکت تویوتا نیز اطلاعاتی را درباره آن داده است. اما با این حال، حتی یک نام از GR کرولا در اخبار ذکر نشده است. حتی تیزر کمپین تویوتا از ذکر مستقیم یا غیرمستقیم چیزی که در راه است نیز دوری می‌کند.

به گزارش موتور وان، در همین زمینه شایعه جدید و جالبی در مورد یک GR کرولا مجهز به گیربکس اتوماتیک منتشر شده که می‌تواند این خودرو را به یکی از بهترین خودروهای ژاپنی تبدیل کند. البته از قبل گفته شده بود که این خودروی هاچ بک دارای گیربکس دستی خواهد بود.

یک تیزر ویدئویی که قبلا منتشر شده، نگاهی گذرا، اما واضح به سه پدال و یک دنده تویوتا GR کرولا داشت، که احتمالا همان گیربکس دستی شش سرعته‌ای بوده که برای GR Yaris استفاده شده بود.

البته، یاریس GR در آمریکای شمالی عرضه نمی‌شود، سرزمینی که گیربکس‌های اتوماتیک در آن تقریباً روی هر خودروی جدیدی در دسترس است. به همین دلیل اگر خودروی GR کرولا می‌خواهد در آمریکا حضور داشته باشد باید به گیربکس اتوماتیک مجهز شود. احتمالا در اواخر سال جاری میلادی از این خودروی مورد انتظار رونمایی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس