کد خبر 1330034
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
پیکاپ

پیکاپ برابوس XLP ادونچر بر اساس G۶۳ AMG ساخته شده است.

به گزارش مشرق، پیکاپ مرسدس بنز X کلاس یک شکست بود ولی بااین‌حال شرکت‌های زیادی مرسدس G کلاس را به یک پیکاپ لوکس تبدیل کرده‌اند و این ایده هنوز هم برای بسیاری جذاب به نظر می‌رسد. یکی از مصادیق این موضوع، پیکاپ برابوس XLP ادونچر است که بر اساس G۶۳ AMG ساخته شده است. با نگاه به قسمت جلویی این خودرو شاید فکر کنید این فقط یک G کلاس معمولی با چند تغییر جزئی است زیرا در اینجا صرفاً شاهد سپر اصلاح‌شده با گارد و وینچ به همراه یک باربند با چراغ‌های LED هستیم.

پیکاپ لوکس جذاب بر اساس مرسدسG۶۳ +عکس

پروفیل جانبی خودرو اما جایی است که نشان می‌دهد این یک G کلاس معمولی نیست زیرا در این قسمت یک قسمت بار نسبتاً کوچک وانتی جایگزین اتاق عقبی خودرو شده است. باربند نیز از طریق پایه‌های لوله‌ای شکل در امتداد ستون‌های C و کمی عقب‌تر به قسمت بار متصل شده و به نظر می‌رسد محافظی برای چپ کردن باشد. یک چرخ زاپاس اندازه اصلی هم در قسمت بار نصب شده و بخش بزرگی از این فضای کوچک را اشغال کرده است. در بیرون کابین دو گالن بنزین ۲۰ لیتری نصب شده و درب پشتی هم برخلاف اکثر پیکاپ‌ها به سمت بیرون باز می‌شود.

پیکاپ لوکس جذاب بر اساس مرسدسG۶۳ +عکس

در این پیکاپ هیچ تیونینگی از برابوس روی پیشرانه صورت نگرفته که این یعنی موتور ۴ لیتری V۸ توئین توربوی G۶۳ مثل نسخهٔ استاندارد ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. داخل خودرو نیز به‌جز تجهیز به پانلی برای کنترل چراغ‌های اضافی و وینچ، هیچ تفاوتی با G۶۳ معمولی ندارد. البته G کلاس به‌خودی‌خود کابین فوق‌العاده‌ای دارد که در آن همهٔ تجهیزات لوکس مثل ماساژور صندلی‌ها و سیستم سرگرمی برای صندلی‌های عقب ارائه می‌شود.

پیکاپ لوکس جذاب بر اساس مرسدسG۶۳ +عکس

این تیونر خروجی پیشرانهٔ مرسدس را هم به ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور رسانده بود و یک سکوی فرود پهپاد هم در قسمت بار تعبیه شده بود.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    800 اسب بخار قدرت ؟!!! واقعا محشره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس