کد خبر 1329402
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
تصمیم فرهاد در خصوص مظاهری تغییر کرد / مذاکرات جدید با مدیر برنامه رشید

شرایط جدید به وجود آمده در اردوی تیم استقلال تفکرات مجیدی در فصل نقل و انتقالات را دستخوش تغییر کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که فرهاد مجیدی از حدود یک ماه پیش در جلسه ای شبانه با سردار آجرلو درباره نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرده بود اما در حال حاضر برخی از برنامه‌ریزی‌های او نسبت به یک ماه گذشته دستخوش تغییرات دوباره شد.

از نزدیکان به تیم استقلال خبر می رسد کرونایی شدن هر دو دروازه بان اصلی و سوم این تیم، یعنی سید حسین حسینی و علیرضا رضایی طی روزهای گذشته باعث شد تا سرمربی استقلال نسبت به آینده تیمش در لیگ برتر و جام حذفی دچار نگرانی شود.

علیرضا رضایی که شهریورماه سال جاری و در اردوی استقلال (برای دیدار مقابل الهلال در دبی) دچار بیماری کرونا شده و یک بار طعم حضور استقلال در مسابقه ای حساس بدون دروازه بان ذخیره را به فرهاد مجیدی چشانده بود حالا دوباره ظرف مدت ۴ ماه به این بیماری مبتلا شده و نگرانی های سرمربی جوان استقلال بابت حراست از قفس توری تیمش را تشدید کرده است. از طرفی سیدحسین حسینی نیز که این روزها در حال سپری کردن بیماری کروناست برای دیدار مقابل هوادار قطعاً شرایط جسمانی روز بازی با نفت مسجد سلیمان را نخواهد داشت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که محمد رشید مظاهری در طول نیم فصل اول لیگ برتر بیست و یکم تنها ۸۰ دقیقه برای فرهاد مجیدی بازی کرد و برخلاف حضور موفقش در فصل بیستم با شرایط عجیبی مواجه شد. تا آنجا که از حدود دو ماه پیش از فرارسیدن فصل زمستانی نقل و انتقالات عنوان می شد که مظاهری در بهمن ماه از استقلال جدا می شود اما حالا گفته می شود در صحبتی که بین کادر فنی استقلال و مدیر برنامه‌های مظاهری انجام شده پیشنهاد داده‌اند مظاهری همچنان کنار استقلال بماند تا در صورت نیاز در نیم فصل دوم و در شرایط مشابه به یاری استقلال بیاید. مظاهری فصل گذشته از مجموع ۳۰ بازی استقلال در لیگ برتر در ۱۹ دیدار به طور ثابت در ترکیب این تیم حضور داشت و یکی از دروازه بانان مطمئن لیگ برتری به شمار می‌رود.

این در حالی است که دو باشگاه لیگ برتری به طور جد خواستار به خدمت گیری مظاهری هستند. باید دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقی در این باره رخ می‌دهد. اما آنچه مسلم است اینکه، کادر فنی استقلال به مظاهری چراغ سبز نشان داده تا دوباره در استقلال بماند و شاید مقابل هوادار هم دستکش های اصلی این تیم را به دست کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حق IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    9 3
    اول هر فصل این نگونبخت رو خام میکنن به بهانه بازی کردن بعد که تمدید کرد برو رو سکو بازی هم تیمی هاتو تماشا کن
  • رضا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    10 4
    انصافا رشید مظاهری درحال حاضر بهترین دروازه بان ایران است
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    7 1
    نمیدانم فرهاد مجیدی چه پدرکشتگی با رشید مظاهری داره. بازیش نمیده همینکه مظاهری میخواد بره مجدد میگه نیازش دارم وقتی مطمین شد که میمونه بازهم کنارش میزاره و ...‌
  • وحید IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 1
    مظاهری اگه بازی کرد مشخص میشه خیلی آدم ضعیفی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس