دستگیری عوامل تیراندازی در خیابان وحدت اسلامی

اراذل و اوباشی که در روزهای بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کردند، توسط پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

به‌ گزارش مشرق، این افراد در خیابان وحدت اسلامی و در برخی مغازه‌های این محدوده تیراندازی کرده بودند. تخریب و آثار گلوله در محل حادثه وجود دارد و این دو گروه با کری خوانی اقدام به ایجاد دعوا و درگیری در شهر می‌کردند که در نهایت در کمتر از 48 ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    17 1
    باید با دست و پای غل و زنجیر شده در حالیکه یک چوب بزرگ پشت گردنشان و دست هایشان از چوب آویزان است در میادین و خیابان های شهر بچرخانند و مرتب بگویند غلط کردم تا برای دیگر قلدران و اراذل اوباش که گول هیکلشان را میخورند درس عبرت باشد، با سپاس فراوان از نیروهای نظامی و انتظامی کشور
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    9 0
    عکسشونو منتشر کنید خانواده ها باید در مرحله اول جلو فرزندان اوباش خود را بگیرند
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      0 0
      خدا رحمت کند آیت الله محمدی گیلانی را ، اگر واقعا معنای مفسد فی الارض و اعمال مجرمانه مربوط به آن مثل اول انقلاب توسط دستگاه قضاوت و فقاهت خیلی روشن و واضح توسط صدا و سیما برای مردم توضیح داده شود و همچنین عواقب آن را که اشد مجازات و اعدام است را نیز کاملا بر اساس قوانین اسلام برای همه تبیین کنند شاید خیلی از جرایم و ناهنجاریها اتفاق نیافتد اما از همین کار نیز طفره می روند، ظاهرا صدا و سیمای فعلی و برنامه سازان در ایران شده محل رفت و آمد نیروهای مسامهه کار توییت گذار ( اعدام نکنید) . البته پلیس هم باید خیلی هوشیارتر باشد. چطور وقتی چند نفر در خانه ای پارتی مختلط بگیرند ، سریعا همه دستگیر می شوند(و البته در خصوص مهمانی های نا بهنجار و ضد اسلامی واقعا کار درستی است) اما اراذل و اوباش خیلی راحت و آرام مشغول تیر اندازی و دزدی و فحاشی هستند و آب از آب تکان نمی خورد(48 ساعت بعد دستگیر می شوند ). به نظر من مهمترین موضوع جلوگیری از ارتکاب جرم است نه دستگیری بعد از وقوع ، این یعنی هوشیاری پلیس و نیروهای انتظامی ( از تجربیات و هوشیاری نیروهای سپاه و ارتش و بسیج در مقابله با دشمن کافر استفاده کنید) من اصلا طرفدار روشهای خشونت بار توسط پلیس با کسی نیستم اما هرچه فکر می کنم می بینم آیا این اراذل و اوباش و دزدها که مخل آسایش و امنیت اجتماعی هستند ، مردم هستند؟ و آیا راهی دیگری برای برخورد با اعمال مجرمانه باقی گذاشته اند. البته این حرفها چیزی از ارزش زحمات پلیس کم نمی کند اما نیاز بیشتری در خصوص حساسیت نیروی انتظامی و صد البته دستگاه قضاوت که وظیفه ارشاد و یا تنبیه مجرمان را دارد احساس می شود. الله اعلم
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    لب خودی اینا را زندان نبرید مجانی ازشون کار سنگین بکشید اونم به مدت زیاد. طرف زور داره و بیکاره تو خلاف خالیش می کنه!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 0
    مگر حکم شرعی و قانونی این اقدامات اعدام بخاطر محاربه نیست؟
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 0
    دست نیروی انتظامی درد نکنه . از قوه قضائیه هم انتظار می رود که با این ارازل برخورد قاطع بکنه نه اینکه طبق معمول سریع آزادشون کنه تا جان یه بی کناه رو بگیرند .
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    اخه بدون دلیل چه کسی همچین کاری میکنه وحتی هدفش آدمکشی هم نباشه!؟
  • علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 0
    خود این مغازه داره پسرش هر روز با ارازل در مغازه معرکه میگیرن .... از ارازل هست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس