اسفندیارپور: ادامه همکاری با قلعه‌نویی منوط به برآورده کردن توقعات ما است/ یقین داریم استیناف عدالت را اجرا می‌کند

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: ادامه همکاری با قلعه‌نویی منوط به برآورده کردن توقعات ما که در واقع خواسته‌های هواداران و مردم سیرجان است، خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد اسفندیارپور درباره شکست ۳ بر یک گل‌گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، اظهار داشت: در رابطه با مسائل فنی، بهتر است امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم صحبت کند. متأسفانه گل‌گهر ناباورانه حذف شد. قبلاً به‌کادرفنی در مورد اهمیت جام‌ حذفی برای باشگاه تاکید کرده بودیم و توقع داشتیم کادرفنی و بازیکنان تلاش بیشتری می‌کردند تا بتوانیم با موفقیت در این جام، دل هواداران‌ را شاد کنیم.

وی افزود: متأسفانه روز گذشته کم‌لطفی شد و به دلیل عدم هماهنگی لازم از سوی تیم میزبان که در استان دیگری، از حریفان خود پذیرایی می‌کند، این بازی به صورت مستقیم پخش نشد و هواداران ما نتوانستند از قاب تلویزیون این مسابقه را ببینند. گل‌گهر از نظر فنی به‌ مراتب بهتر از نساجی ظاهر شد، ولی نتوانست از حملات خود نتیجه لازم را بگیرد. در مقابل نساجی سه بار ضدحمله زد و هر سه بار به گل رسید. شکست تلخی بود و باید از هواداران فهیم خودمان که همواره همراه ما بوده‌اند، عذرخواهی کنیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سؤال که آیا به همکاری‌شان با امیر قلعه‌نویی ادامه می‌دهند، گفت: بهتر است در حال حاضر  به چنین موضوعاتی نپردازیم. به‌ هر حال تیم در نیم‌فصل نتایج خوبی گرفت و چه بسا اگر این مسائل را برای گل‌گهر به‌ وجود نیاورده بودند، می‌توانستیم قهرمانی نیم فصل را به‌دست آوریم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب و خاطره حذف از جام‌ حذفی را از ذهن هواداران‌مان پاک کنیم. توقعات ما از کادرفنی مشخص است و قطعاً ادامه همکاری ما منوط به برآورده کردن این توقعات که در واقع خواسته‌های هواداران و مردم سیرجان است، خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نساجی با شکست گل‌گهر صعود کرد

اسفندیارپور با اشاره به کسر ۷ امتیاز از گل‌گهر به دلیل پرونده شکایت از بازیکن گابنی این تیم تصریح کرد: این موضوع قطعاً در نتایج تیم تأثیر دارد. کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هنوز رأی نداده و تکلیف این پرونده مشخص نشده است. این موضوع از نظر روحی - روانی تأثیر خودش را بخصوص در شرایط روحی بازیکنان می‌گذارد. بازیکنان تلاشی زیادی انجام داده و در زمین مسابقه این نتایج را کسب کرده بودند و توقع نداشتند به‌ یکباره تلاش‌های آنها با اعلام نتیجه ۳ بر صفر به‌نفع رقبا، نادیده گرفته شود. متأسفانه مشکل مصدومیت و سرماخوردگی چند بازیکن کلیدی گل‌گهر نیز باعث شد در دیدار با ذوب‌آهن و مصاف اخیر با نساجی، تیم از شرایط آرمانی خود فاصله بگیرد و مشکلات تیم مضاعف شود.

وی در خصوص اظهارات یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال مبنی بر فشارهایی از سوی باشگاه گل‌گهر برای برگرداندن رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف گفت: این مدت تنها باشگاهی که به‌حاشیه‌ها ورود نکرد، گل‌گهر بود. به رأی کمیته انضباطی احترام گذاشتیم و بدون انجام مصاحبه‌های جنجالی، از حق قانونی‌مان استفاده و در موعد مقرر به کمیته استیناف اعتراض کردیم. توقع هم داشتیم که دیگر باشگاه‌ها نیز همین رویه را در پیش بگیرند و از ابزارهای دیگر نظیر موج‌سازی‌های رسانه‌ای استفاده نکنند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر با بیان اینکه اساساً با بدعت‌های جدیدی که در فوتبال ایران به‌وجود آمده مخالف هستیم و این اتفاقات را مغایر با روح و اصول لیگ حرفه‌ای فوتبال می‌دانیم، ادامه‌ داد: می‌گویند شنیده‌ایم! از کجا شنیده‌اند وقتی که طبق قانون کمیته‌ استیناف پیش از صدور رأی باید به محرمانگی و بی‌طرفی توجه کامل داشته باشد و قطعاً در چنین وضعیتی هیچ‌ جزئیاتی از روند پرونده را به‌بیرون انتقال نمی‌دهد. روز گذشته هم تأکید کردیم هر سخنی به‌خصوص وقتی که در فحوای آن تهمتی وجود دارد باید همراه با ارائه مدرک و سند باشد وگرنه مصداق زیرپا گذاشتن قانون و زیر سؤال بردن استقلال و عدالت ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است، آن هم کمیته‌ای که بالاترین مرجع صیانت از قانون در فدراسیون است. یقین داریم این کمیته برای اجرای عدالت، با بررسی کامل و با توجه به مقررات داخلی و بین‌المللی آرای خود را صادر می‌کند.

اسفندیارپور در رابطه با احتمال افزوده شدن نفرات جدید و تقویت توان تیمی گل‌گهر در نیم فصل دوم گفت: همان‌گونه که می‌دانید جذب بازیکن در نیم فصل محدودیت‌های خودش را دارد. امروز قلعه‌نویی نظرات خود را در این‌باره اعلام می‌کند و بعد برای ادامه‌ حضور شایسته‌تر گل‌گهر در نیم‌فصل دوم، تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت. تا امروز استنلی کی‌روش را برای تقویت خط‌ حمله جذب کرده‌ایم و امیدواریم او بتواند بخشی از توقعات ما و مشکلات تیم در امر گلزنی را حل کند. همه تلاش ما خوشحالی دل هواداران و اعتلای نام گل‌گهر در عرصه ورزش ایران و آسیا است و از همین رو بی‌توجه به ‌حاشیه‌ها، به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس