امارات خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شد

امارات از شورای امنیت خواست تا نشست اضطراری برای بررسی حمله روز دوشنبه انصارالله یمن به ابوظبی تشکیل دهد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، امارات از شورای امنیت خواست تا نشست اضطراری برای بررسی حمله روز دوشنبه انصارالله یمن به ابوظبی تشکیل دهد. امارات همچنین از شورای امنیت خواست تا به صورت صریح این حملات را محکوم کند.

بیشتر بخوانید:

امارات با ارسال نامه‌ای به پادشاهی نروژ، رئیس شورای امنیت سازمان ملل خواستار تشکیل این نشست شده است.

لانا نسیبه، نماینده دائم امارات در سازمان ملل متحد در این مورد بیان داشت، امارات هدف قرار دادن غیرنظامیان و مکان‌های غیرنظامی از سوی انصارالله را به شدت محکوم می‌کند که نقض آشکار قوانین بین المللی است.

روز دوشنبه انقلابیون یمن طی یک عملیات پهپادی و موشکی، مواضع مهمی در ابوظبی و دبی را هدف قرار دادند. این حمله در حالی صورت گرفت که امارات اخیراً بار دیگر حملات خود علیه انقلابیون یمن را از سر گرفته است. ائتلاف سعودی نیز به دنبال عملیات علیه ابوظبی و دبی، برای جبران شکست به کشتار کودکان و زنان یمنی می‌پردازد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دیدگا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    انگار خیلی دردشون اومد!!
  • علی مطهری IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    1 0
    بزنید دبی را ، بزنید زیبا کلام را، بزنید تاج زاده را، بزنید سلبریتی های خاین را ،بزنید تاجیک را، بزنید بی بی سی را بزنید روحانی و خاتمی را بزنید عربستان و بحرین را بزنید حسام الدین آشنا را بزنید علی مطهری را بزنید احمدی نژاد منحرف را، که همه و همه استول و نشخوار و استفراغ آمریکا و اسراییل هستند کجا هستند سامانه های پاتریوت و گنبد آهنین اسراییل و آمریکا کجا هست ظریف که می گفت آمریکا با یک بمب تمام ایران را له می کند کجا هستند اسراییلی ها که مدافع اعراب خلیج فارس بودند کجا هست گوینده دوران موشک بسر آمده کجا هست غرق شونده در استخر فرح کجاست روحانی و خاتمی و گفتگوی تمدن هایشان کجاست دلار 40 هزار تومانی روحانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس