کد خبر 1328556
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ هیبریدی + فیلم

در این گزارش مشخصات فورد اسکیپ هیبریدی سال ۲۰۲۰ در مقابل تویوتا راو ۴ هیبریدی سال ۲۰۲۰ بررسی شده است.

به گزارش مشرق، در این گزارش فورد اسکیپ هیبریدی در برابر تویوتا راو۴ هیبریدی قرار گرفته است؛ این ۲ خودرو در بسیاری از مشخصات شبیه هم هستند و دارای امکاناتی مشابه هستند، اما در برخی امکانات تفاوت دارند که در این گزارش آن‌ها را بررسی کرده ایم.

RAV۴: تویوتا راو ۴، برای هر بودجه‌ای تریم(دسته بندی های مختلف) ارائه می‌کند. تریم پیشرو LE، بسیار ابتدایی است، اما تریم لیمیتد رده بالا می‌تواند لکسوس NX را با بسیاری از ویژگی‌های لوکس خود به چالش بکشد. مدل جدید آفرود TRDارتقاء یافته و استایل آن باعث می‌شود همانند شاسی بلند تویوتا ۴ رانر و وانت تویوتا تاکوما به نظر برسد.

این خودرو فضای خوبی را برای مسافران بزرگسال ارائه می کند. RAV۴  سال ۲۰۲۰ از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۲۰۳ اسب بخاری همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. دیفرانسیل جلو استاندارد باقی می‌ماند، اما تویوتا اکنون انتخابی از سیستم‌های چهار چرخ متحرک را، بسته به تریم، ارائه می‌دهد.

فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ +عکس

در داخل، RAV۴ فضای مناسبی را ارائه داده است؛ یک قفسه روی داشبورد قرار گرفته و مکمل کنسول مرکزی بزرگ است. در داخل کابین از مواد با کیفیت استفاده شده است. تریم پایه که LE نام دارد با صندلی‌های پارچه ای، فرمان پلاستیکی و کنترل آب و هوای تک منطقه‌ای دستی عرضه می‌شود.

فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ +عکس

در نسخه XLE تویوتا امکانات بیشتری را ارائه داده است که از جمله آنها می توان به روکش‌های چرم مصنوعی، فرمان با روکش چرمی اشاره کرد.  ۱۰ چمدان دستی در پشت صندلی عقب و ۲۲ چمدان در حالت صندلی های تاشده، در این خودرو جای می گیرند.

فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ +عکس

فورد اسکیپ هیبریدی: اسکیپ ۲۰۲۰ با انواع پیشرانه‌ها ارائه می‌شود که در نسخه پایه موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژ ۱۸۱ اسب بخار وجود دارد که می‌توان آن را با موتور جلو یا تمام چرخ متحرک داشت. توربو سه سیلندر شتاب کافی را ارائه می‌دهد و توانسته است یک اسکیپ SE تمام چرخ متحرک را در ۷.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ +عکس

ارتقاء به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری باعث شده این خودرو در ۵.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. هر دو موتور بنزینی به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل شده اند.

فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ +عکس

رقبای این خودرو شامل هوندا CR-V هیبریدی و تویوتا RAV۴ هیبریدی پلاگین است. کابین اسکیپ کاملا جادار است و فضای کافی برای سرنشینان ارائه می کند، از چندین پانل پلاستیکی از جمله پنل‌های روی درها و کنسول میانی پایینی بهره می برد.

فورد اسکیپ هیبریدی در مقابل تویوتا راو ۴ +عکس

 صندلی ها با تودوزی پارچه‌ای پوشانده شده اند، پشت صندلی عقب اسکیپ یک محفظه بار بزرگ قرار دارد که فضایی را برای حداکثر هشت چمدان دستی فراهم می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    یکی از این خودروها هم در مقابل پراید یا ۴۰۵ قرار بدید ببینیم چی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس