ثبات و امنیت امروز ایران مدیون خانواده شهداست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر ایران امروز با ثبات و آرامش است، مدیون خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم است و وظیفه ما است که به خانواده شهدا سر بزنیم.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ایام سالگرد واقعه خان طومان، با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان که در خان طومان به شهادت رسید، دیدار و گفتگو کرد.

شهید امیر علی محمدیان ۱۳ دی ماه به منطقه اعزام شد و در ۲۱ دی ماه در عملیات خان‌طومان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید والا مقام هنوز به میهن بازنگشته است.

سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهید محمدیان اظهار کرد: اگر ایران امروز با ثبات و آرامش است، مدیون خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم است و وظیفه ما است که به خانواده شهدا سر بزنیم.

وی افزود: تشکیل جبهه مقاومت مدیون همین شهدا است که نقش مادران در تربیت چنین فرزندانی بی‌بدیل است و ان شاالله به زودی پیکر این شهید به میهن بازگردد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: زندگی این شهید به گونه‌ای بوده است که به قول حاج قاسم تا کسی شهید نبود، شهید نمی‌شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می‌شود.

پدر شهید امیر علی محمدیان نیز در سخنانی در این دیدار گفت: شهید بزرگ شده محله کیانشهر بود و در بسیج و مسجد محل فعال بود و در فعالیت‌های فرهنگی مسجد مثل هیات و اردوی راهیان نور فعال بود. پسرم در اجرای تعزیه در محل فعال بود و همیشه در نماز جماعت حضور داشت و لایق شهادت بود.

وی ادامه داد: بارها به بسیج مراجعه می‌کرد و با گریه اصرار می‌کرد که مرا به سوریه ببرید که ما بعد از شهادت این موضوع را فهمیدیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    عشایر غیور ایران هزاران سال برای این مرز و بوم شهید دادند؛ اما هیچ گاه اسم این شهدا در جایی ثبت نشد. جز در قلب مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس