کد خبر 1183392
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: زندگی خود را مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و امنیت امروز کشور نتیجه رشادت‌های شهداست.

به گزارش مشرق، قالیباف جمعه شب هم‌زمان با سالروز خاکسپاری شهید اسکندری و در دیدار با خانواده شهید یاد و خاطره این شهید و شهدای گلگون دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات والفجر ۸ را گرامیداشت و تاکید کرد: اگر منصفانه به شرایط کشور و منطقه و به خصوص امنیت کشور نگاه کنیم؛ باید بگویم که همه ما زندگی خود را مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و امنیت امروز کشور نتیجه رشادت‌های شهداست.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: رعایت عدالت در تعیین دستمزد وظیفه ما در پیشگاه خداوند است ⁣

رئیس مجلس با اشاره به مشکلات کشور و تلاش‌هایی که برای رفع آن انجام می‌شود، تاکید کرد: این انقلاب صاحب دارد و ان شاءالله به برکت خون شهدا این انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد و از گردنه‌های سخت فعلی عبور خواهیمکرد.

آقای قالیباف با بیان اینکه در حوزه کارآمدی ما باید با کار و خدمت به مردم عظمت انقلاب اسلامی را نشان دهیم، تصریح کرد: کشور ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که هنوز از آن‌ها استفاده نشده درحالی که با رفع سوءمدیریت و اتخاذ تصمیم‌های درست و کار و تلاش می‌تواند این ظرفیت‌های مغفول را بالفعل کرد.

شهید سعید اسکندری متولد ۲۷ بهمن سال ۱۳۴۴ بود که در عملیات ولفجر ۸ در روز تولد خود در ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۴ به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تقی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    5 5
    کسی به تو رای نمیده.اصن کسی رای نمیده.ایقد شو تبلیغاتی راه نندار
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      3 2
      با رای دادن و ندادن تو کاری ندارم اما من به عشق حاج قاسم و اقا و به کوری چشم امریکا و نوچه های دزد و خائن و مختلس و کاخ نشین داخلیش برا انقلاب و اسلام مکتب انسان سازم و رضایت خدایم در شب اول قبر خوووووون میدم مثل همین جوان رعنا اسکندری عزیز تو برا دنیای چند روزت چه خواهی داد ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس