کد خبر 1328158
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
یارانه نمایه

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس معتقد است با توجه به تعدد پرداخت یارانه‌ها باید در سال آینده تجمیع‌سازی در این زمینه انجام شود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، درباره ساماندهی پرداخت یارانه‌ها به مردم در سال آینده، گفت: با توجه به اینکه تعدد پرداخت یارانه در کشور داریم و احتمالا با حذف ارز ترجیحی دولت بخواهد یارانه جدیدی به مردم بدهد حتماً باید این موضوع را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه حتماً باید تجمیع‌سازی‌ در بحث پرداخت یارانه‌ها صورت گیرد، ادامه داد: باید مشخص شود چه دهک‌های چگونه باید حمایت شوند و چگونه باید یارانه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

۶۰۰ میلیارد تومان از منابع یارانه ها به وزارت بهداشت داده شد

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: باید بر اساس تعریفی از گروه‌های گوناگونی که وجود دارد مشخص کنیم چه گروهی بستگی به نیاز افراد در چه دهکی قرار می گیرد و چه میزان به صورت یکجا یارانه دریافت کند.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه به راحتی می توان گروه‌ها و دهک‌های نیازمند جامعه را شناسایی کرد، گفت: وزارت رفاه و سایر دستگاه‌ها اطلاعاتی دارند که بتوانیم نحوه و میزان پرداخت یارانه ها را مشخص کنیم تقریبا اطلاعاتی که لازم است وجود دارد و گروه‌ها و دهک‌ها نیز شناسایی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس