کد خبر 1328039
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
بازی استقلال و هوادار در ابهام/ احتمال لغو بیشتر است تا برگزاری

احتمال اینکه بازی تیم‌های استقلال و هوادار از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر هم برگزار نشود وجود دارد.

به گزارش مشرق، شوک بزرگی که به جام حذفی فوتبال کشور وارد شد ابتلای تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال به ویروس کرونا بود که این موضوع منجر به لغو دیدار این تیم مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شد.

با اعلام باشگاه استقلال تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل است و بازیکنان فعلاً در قرنطینه به سر می‌برند و با این وضعیت برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان هم در ابهام قرار دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر طبق برنامه روز شنبه ۲ بهمن برگزار می‌شود؛ اما با شرایطی که آبی پوشان دارند احتمال لغو این بازی بیشتر از برگزاری آن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    چند ماه قبل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ما شاهد آن بودیم که تیم الهلال عربستان به عنوان قهرمان قاره آسیا اسیر ویروس کرونا شد و تعداد زیادی از اعضای این تیم مبتلا شدند. به خاطر دارم که در آن مقطع کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی این تیم را لغو نکرد و حتی به آنها اعلام شد که با 11 بازیکن هم باید در زمین حاضر شوند. در نهایت الهلالی‌ها از رقابت های لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند. مگر ما بزرگ تر از الهلال در سطح قاره آسیا داریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس