کد خبر 1328206
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
پاسخ باشگاه استقلال به ادعای پیکان بعد از لغو بازی جام‌حذفی

باشگاه استقلال به ادعای باشگاه پیکان درباره لغو بازی جام حذفی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره لغو بازی امروز دو تیم در جام حذفی گفت: سرپرست محترم پیکان طوری صحبت می‌کنند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم. اتفاقاً استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد.

نوری فر افزود: اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم اما افسوس که کرونا اجازه نداد. بنابراین واقعاً جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر دو تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

مدیر رسانه‌ای تیم استقلال در پاسخ به اینکه سعید دقیقی، سرپرست پیکان گفته است که تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و در جلسه هماهنگی این مسابقه صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشده، به سایت این باشگاه گفت: ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود. ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه آقای بیژن طاهری (سرپرست استقلال) بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بارها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بود. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 2
    سه بر صفر پیکان برنده است.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    آقای دقیقی گفت مسابقه ذوب آهن سال قبل و با داشتن یازده کرونایی لغو نشد و از شب قبل گفتن و پذیرفته هم نشد بعدشم هیشکی نگفت کرونایی ندارید منظور اینه که چون چند تا رو در اختیار نداشتین گفتین اینقد بازیکن کرونایی داریم و بعدشم بازیکن مشکوک یعنی چه؟! یاکرونایی هست یا نیست! و در آخر شما شانزده تا بازیکن نداشتین که بازی کنید؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس