کد خبر 1327876
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

به گزارش مشرق، آمیچای استاین خبرنگار تارنمای صهیونیستی کان به نقل از منابعی طی توییتی گزارش داده که ارزیابی اسرائیل و غرب این است روس‌ها تنها در صورتی به ایرانی‌ها برای رسیدن به توافق در وین فشار خواهند آورند که بحران اوکراین حل شود.

 این منابع گفته‌اند اگر ایرانی‌ها به صورت داوطلبانه مایل به حرکت رو به جلو نباشند، حل بحران اوکراین احتمالاً بر مذاکرات تأثیر خواهد گذاشت.

 دیپلمات‌های غربی به خبرنگار کان گفته‌اند: در مذاکرات پیشرفت حاصل شده است اما بسیار آهسته است. اگر این میزان سرعت تداوم داشته باشد شانس رسیدن به یک توافق اندک است.

ارزیابی اسرائیل و غرب از رویکرد روسیه در مذاکرات

ارزیابی اسرائیل و غرب از رویکرد روسیه در مذاکرات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدمحمدصالح IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    اشغالگری خاصیتش دخالت واشغال وامنیت زدایی ازافرادباهردین وفکری است نمونه اش رادرفلسطین که انواع جنایات برکودک وبزرگ وپیرومحیط زیست وادیان وحقوق اولیه انسانی وغذایی واشامیدنی بطورسیستماتیک توسط رژیم نفوذزده وبیدارشده برخی ها مشاهده میشودوبعداز70 سال تازه بیدارشدگان وحافظان حقوق بشربصورت عملی درهالیوود درجهان وارای کشورهای سازمان ملل وسردی امریکا ان هم نه برای مردم بلکه برای جاسوسی اسراییل ازامریکا واروپا وکسری وحشتناک بودجه جهانی وبیکاری ومفسده های اسراییل خوددرگیرانقلاب به سوی اسلام حقیقی جمهوری اسلامی ایران ومقاومت ایجادبرگشت ناپذیر دربرابراین جهان مفسده کنان خوددرگیرومجازات طلب صهیونیست خوددرگیرایجادشده است
  • سید IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    2 0
    اتفاقاً عقل حکم می کند که ایران باید از اختلافات چین و آمریکا بر سر مسائلی همچون تایوان، هنگ کنگ، کره شمالی و دریای چین جنوبی و نیز از اختلافات روسیه با آمریکا بر سر مواردی چون پیمان هسته ای و آسمان باز، کریمه، اوکراین، خط لوله گاز نورد استریم 2، تحریم ها، حملات فضای مجازی و غیره حداکثر فرصت طلبی و بهره را ببرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس