کد خبر 1327817
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
ناامیدی آمریکایی‌ها از ریاست جمهوری بایدن

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که درصد بالایی از مردم این کشور از عملکرد جو بایدن در موضوعلت مختلف ناامید هستند.

به گزارش مشرق، نیمی از پاسخ دهندگان آمریکایی به نظرسنجی جدید «سی بی اس نیوز»، گفته‌اند که از ریاست جمهوری جو بایدن «ناامید» شده‌اند، آن هم درست چند روز قبل از اینکه بایدن پایان نخستین سال ریاست جمهوری خود را جشن می‌گیرد.

به گزارش «هیل»، وقتی در این نظرسنجی از افراد پرسیده شد که ریاست جمهوری بایدن چه احساسی در آن‌ها ایجاد کرد، نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که «ناامید» هستند.

علاوه بر این، ۴۰ درصد گفتند که ریاست جمهوری بایدن باعث ایجاد احساس «عصبی» در آن‌ها شده است، در حالی که یک چهارم از پاسخ دهندگان گفتند که ریاست جمهوری وی باعث ایجاد احساس آرامش و رضایت آن‌ها شده است.

به طور کلی، به نظر می‌رسد که پاسخ دهندگان در این نظرسنجی دیدگاهی غیر خوش بینانه در مورد وضعیت فعلی کشورشان داشته باشند.

نزدیک به ۷۵ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که احساس می‌کنند آمریکا به معنای کلی «تا حدودی» یا «بسیار بد» عمل می‌کند.

بیشتر افراد گفته اند که با شیوه‌ای که بایدن با اقتصاد، مهاجرت، روابط نژادی، جرم و جنایت، تورم، پلیس و افغانستان برخورد می‌کند، «مخالف» هستند.

همچنین به نظر می‌رسد مردم  آمریکا اعتماد خود را نسبت به مدیریت بایدن در زمینه همه‌گیری کووید-۱۹، از دست داده‌اند.

وقتی از آن‌ها پرسیده شد که اکنون چه احساسی دارند، ۴۹ درصد گفتند که او در مدیریت بیماری همه گیر کار خوبی انجام می‌دهد، در حالی که ۵۱ درصد گفتند که او عملکرد بدی دارد.

وقتی صحبت از اهمیت دادن بایدن به مشکلات و نیازهای افراد شد، ۴۵ درصد گفته‌اند که احساس می‌کنند او تا حدی به این موضوعات اهمیت می‌دهد در حالی که ۵۴ درصد نسبت به میزان اهمیت او به مسائل آن‌ها ابراز تردید کردند.

صرف نظر از اینکه آن‌ها از بایدن یا حزب دموکرات حمایت می‌کنند یا نه، ۶۱ درصد اعلام کردند که احساس می‌کنند دموکرات‌ها روی موضوعاتی تمرکز می‌کنند که برای آن‌ها اهمیت دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    ما ایرانیان تشنه به خاک آمریکا هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس