امارات تاوان دخالت های خود را می پردازد

یکی از کارشناسان امور منطقه با اشاره به حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به امارات، آنرا به علت سیاست های مخرب ابوظبی در امور کشورهای منطقه به ویژه جنگ یمن دانست.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، کاظم الحاج کارشناس امور امنیتی عراقی با اشاره به حمله پهپادی انصارالله یمن به فرودگاه ابوظبی آنرا قابل پیش بینی دانست و اعلام کرد که این به سبب دخالت آشکار امارات در کشورهای منطقه قابل پیش بینی بود.

ببینید:

نخستین تصاویر از فرودگاه ابوظبی بعد حملات پهپادی

وی افزود: هدف قرار گرفتن فرودگاه ابوظبی در امارات قابل پیش بینی بود و این به سبب نقش آشکار آن در ایجاد فتنه در منطقه به ویژه مشارکتش با عربستان در جنگ یمن است.

این کارشناس تاکید کرد: این حق کشورهاست که از خود دفاع کنند به ویژه با توجه به اقدامات و نقش مخربی که امارات در یمن، عراق و سوریه دارد.

وی گفت: ملتهای منطقه زیربار طرحها نمی روند. امارات تاوان دخالتهای خود را می پردازد. امارات باید حد خود را بداند.

گفتنی است که ساعاتی قبل سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به ابوظبی خبر داد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن همزمان با وقوع انفجار در ابوظبی امارات اعلام کرد: در یک عملیات راهبردی عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که طی ساعات آتی بیانیه مهمی را در خصوص جزئیات عملیات نظامی استراتژیک در عمق خاک امارات منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    از زبان یمنی ها : زدیم با موشک خود بوظبی را ___فراموش کرده بودند چون نبی را __نشان دادیم که هستیم زنده و راد ___بدادیم هستی خصمان بر باد __نگهدارند این گوشمالی در یاد __بفهمند داده اند خود ، خویش برباد __

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس