کد خبر 1327502
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
انتقال مهاجم از لیگ پرتغال به پرسپولیس منتفی شد

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال تصمیمی برای بازگشت زمستانی به پرسپولیس ندارد.

به گزارش مشرق، مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی باعث دوری طولانی مدت او از تمرینات پرسپولیس شد تا مهاجم سرخپوشان پایتخت تا پایان فصل نتواند این تیم را همراهی کند.

همین امر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را مصمم به جذب جایگزین برای او در خط حمله تیمش کرد تا بتواند بازیکن دیگری را به لیست این تیم اضافه کند.

سرمربی پرسپولیس گزینه‌هایی همچون علی علیپور از ماریتیمو پرتغال را در نظر داشت تا شرایط مالی آنها توسط باشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

گل محمدی در حالی قصد داشت دیدگاه علیپور را برای بازگشت به این تیم جویا شود که باشگاه پرسپولیس مبلغی هم برای پرداخت پول برای جذب از تیم پرتغالی نداشت و بازگشت هر لژیونر را منوط به دریافت رضایت نامه از جانب خود بازیکن کرده بود.

این بازیکن علاوه بر اینکه مبلغ بالای ۵۰۰ هزار دلار برای دریافت رضایت نامه خود در نقل و انتقالات زمستانی پرداخت کند که حاضر نیست چنین مبلغی را پردازد. ضمن اینکه علیپور جایگاه ثابتی در ترکیب ماریتیمو پیدا کرده تا دوباره رؤیای بازگشت به اردوهای تیم ملی ایران را در سر بپروراند.

از این رو علیپور به واسطه‌های خود با پرسپولیس اعلام کرده است تصمیم قطعی خود را برای ماندن در ماریتیمو گرفته است و فعلا قصدی برای بازگشت به ایران و پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    علیپور چاره درد پرسپولیس نیست،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس