پیشگیری از جنایت بزرگ با سرعت عمل پلیس گلستان/ اقدام شرارت‌آمیز در قلب گرگان

شرور مسلحی که در یکی از مناطق پر تجمع گرگان قصد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت داشت با حضور سریع و عملکرد به موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر جمعه گذشته فردی مسلح به سلاح گرم با حضور در محوطه آرامستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان اقدام به داد و فریاد و تهدید افراد حاضر به شلیک کرد و ایجاد رعب و حشت شد.

بلافاصله شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته که تیم‌های عملیاتی پلیس ۱۱۰ فرمانده انتظامی گرگان و نزدیک‌ترین تیم‌های گشت پلیس اطراف، به محل اعزام شدند.

این فرد شرور با حضور ماموران، به دستورات پلیس هم توجه نکرده و حتی قصد شلیک به سمت ماموران را داشت که با تلاش و سرعت عمل ماموران این فرد بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی گرگان درباره جزئیات تحقیقات انجام شده از این فرد، گفت: پس از دستگیری، از این فرد یک قبضه سلاح گرم، ۲۸ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

علی تجری اضافه کرد: این فرد سوابق متعدد نزاع و درگیری و شرارت ، حمل مواد مخدر و حمل سلاح در پرونده دارد.

وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و اعلام جزئیات بیشتر در خصوص این پرونده پس از تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی به زودی توسط پلیس یا دستگاه قضایی منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    5 2
    علی تجری اضافه کرد: این فرد سوابق متعدد نزاع و درگیری و شرارت ، حمل مواد مخدر و حمل سلاح در پرونده دارد. مسخره کردین ملت
    • دیدگا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      3 0
      آقا مگه محاربه شاخ و دم داره؟! چرا قضات اینقدر در صدور حکم دست به عصا هستند که این وضعیت شرارت در کشور پیش بیاد؟ اسلحه کشی و قمه کشی عادی شده و بدون هیچ ترس و نگرانی هرکاری بخوان می کنن!!!
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    2 0
    درود
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    به کی پناه ببریم از این مسوولین و قضات بی تفاوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس