کد خبر 1327230
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
طعنه کوتینیو به بارسلونا

ستاره ۱۶۰ میلیون یورویی که در اولین بازی برای استون ویلا گلزنی کرد، به بارسلونا طعنه زد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، استون ویلا با درخشش فیلیپه کوتینیو مقابل منچستریونایتد به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

کوتینیو که در ۴ سال حضورش در تیم بارسلونا به یک ستاره ناکام بدل شده بود، در اولین بازی خود برای استون ویلا درخشید و توانست روزهای خوش گذشته را یادآوری کند.

او در دقیقه ۶۸ وارد بازی شد و در دقیقه ۷۷ پاس گل داد و در دقیقه ۸۱ گل دوم استون ویلا را به ثمر رساند تا به ستاره بزرگ تیمِ جرارد نام گیرد.

او پس از درخشش در این مسابقه گفت: دلم برای اینجور بازی‌ها تنگ شده بود. دلم برای لیگ برتر تنگ شده بود. من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و کمی هم استرس دارم. زبانم زیاد خوب نیست و ترجیح می‌دهم که در زمین مسابقه فوتبال بازی کنم تا در اینجا برای شما حرف بزنم.

طعنه کوتینیو به بارسلونا

کوتینیو در زمان ژاوی نیز به یک نیمکت نشین بدل شده بود و در زمان هدایت سرمربی جدید بارسایی‌ها نیز نتوانست وارد زمین شود. او در این فصل برای بارسلونا ۱۲ بار به میدان رفت که نتیجه آن تنها ۲ گل بود. به طور میانگین او در ۱۲ بازی ۴۱ دقیقه تنها در میدان حضور داشت.کوتینیو برای اثبات خودش تنها به ۱۳ دقیقه زمان نیاز داشت تا به مرد اول استون ویلا نام گیرد.

جالب اینجاست که کوتینیو ۲ سال پیش نیز به بایرن مونیخ قرض داده شد که در آن تیم نمایشی درخشان از خود به ثبت رساند و توانست ۳ گانه تاریخی را با تیمِ فلیک بدست آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس