کد خبر 1326971
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
موبایل نمایه

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۶ دی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. در این گزارش قصد داریم به صورت روزانه قیمت گوشی در بازار را مرور کنیم، توجه شما را به آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ ۲۶ دی جلب می کنیم. 

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ اولترا محسوب می‌شود. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی A۷۱  و گلکسی A۵۲ هستند که قیمت مناسبی دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ است این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A۵۰ به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A۵۰ در مدل A۵۱ جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است. اگر قصد خرید گوشی‌های پرچمدار را نداشته باشید، این محصول که در دسته میان‌رده سامسونگ قرار می‌گیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید خواهد بود. در فهرست زیر قیمت گوشی A۵۱ سامسونگ نیز موجود است.

تاکنون گوشی‌های زیادی از سری A تولید شده است، اکنون  این شرکت مدل دیگری را هم معرفی کرده است.  این مدل از گوشی‌های سامسونگ، گوشی a۳۲ نام دارد که در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شده است.

در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۲۹.۳۰۰.۰۰۰ _ ۲۸.۵۰۰.۰۰۰ Galaxy Note۲۰ Ultra ۵G ۲۵۶ GB
 ۲۲.۵۰۰.۰۰۰ _ ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ Samsung Galaxy Z Flip۳ ۲۵۶ GB
۱۲.۱۰۰.۰۰۰_ ۱۱.۷۰۰.۰۰۰ Galexy A۷۲ ۲۵۶ GB
۹.۲۰۰.۰۰۰_ ۸.۷۰۰.۰۰۰ Galexy A۷۱ ۱۲۸ GB
 ۹.۳۰۰.۰۰۰_ ۸.۹۰۰.۰۰۰ Galaxy A۵۲ ۵G ۱۲۸ GB
۹.۰۰۰.۰۰۰_ ۸.۸۰۰.۰۰۰ Galaxy A۵۲ SM ۱۲۸ GB
 ۸.۷۰۰.۰۰۰ _۸.۳۰۰.۰۰۰  Galaxy A۵۱ ۱۲۸ GB
 ۷.۵۰۰.۰۰۰ _۷.۰۰۰.۰۰۰  Galaxy A۳۲ ۵G ۱۲۸GB
 ۷.۴۰۰.۰۰۰ _۶.۹۰۰.۰۰۰  Galaxy A۳۲ SM ۱۲۸GB

۶.۷۰۰.۰۰۰ _ ۶.۴۰۰.۰۰۰

Galaxy A۳۱  ۱۲۸GB
۵.۴۰۰.۰۰۰ _ ۵.۰۰۰.۰۰۰ Galaxy A۲۱s ۶۴GB
 ۳.۷۰۰.۰۰۰ _ ۳.۳۰۰.۰۰۰ Galaxy A۲۰s ۳۲ GB
۴.۲۰۰.۰۰۰_ ۳.۶۰۰.۰۰۰ Galaxy A۱۱ ۳۲ GB
۳.۵۰۰.۰۰۰_۳.۳۰۰.۰۰۰ Galaxy A۰۲s ۳۲ GB
 ۳.۵۰۰.۰۰۰ _ ۳.۳۰۰.۰۰۰ Galaxy A۱۰s ۳۲ GB
 ۲.۹۰۰.۰۰۰ _ ۲.۴۰۰.۰۰۰ Samsung Galaxy A۰۱ ۳۲GB

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

گوشی موبایل « P۴۰ Pro» از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی همه‌چیزتمام روانه بازار شده است. دو دوربین‌ ۴۰ و ۵۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور TOF سه‌بعدی تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می‌آورند. دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است.

هوآوی با معرفی رسمی سری گوشی‌های P۳۰، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P۳۰ و P۳۰ Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده روانه بازار کرد. این محصول دارای رم ۶ گیگابایتی و  سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است.

گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۷.۵۰۰.۰۰۰_۷.۳۰۰.۰۰۰ Nova ۸i ۱۲۸ GB 
۶.۱۰۰.۰۰۰ _ ۵.۹۰۰.۰۰۰ Nova ۷i ۱۲۸ GB 
۶.۶۰۰.۰۰۰ _ ۶.۳۰۰.۰۰۰ Huawei Y۹s ۱۲۸GB
۴.۶۰۰.۰۰۰ _ ۴.۳۰۰.۰۰۰ Huawei Y۸s ۶۴ GB
۵.۳۰۰.۰۰۰_ ۴.۹۰۰.۰۰۰ Huawei Y۸p ۱۲۸GB
۴.۴۰۰.۰۰۰_۴.۲۰۰.۰۰۰ Huawei Y۷a ۱۲۸GB
۴.۳۰۰.۰۰۰_ ۴.۰۰۰.۰۰۰ Y۷ Prime ۲۰۱۹ ۶۴ GB
۳.۸۰۰.۰۰۰_ ۳.۶۰۰.۰۰۰ Y۶ Prime ۲۰۱۹ ۳۲ GB
 ۵.۵۰۰.۰۰۰ _ ۵.۳۰۰.۰۰۰ Y۹ Prime ۲۰۱۹ ۱۲۸GB
۴.۵۰۰.۰۰۰ - ۴.۳۰۰.۰۰۰ Huawei Y۷p ۶۴GB
۳.۳۰۰.۰۰۰_ ۳.۰۰۰.۰۰۰ Huawei Y۵ ۲۰۱۹ ۳۲GB

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آن‌ها آورده شده است.

گوشی موبایل «iPhone ۱۲ Pro MAX» پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین چهارگانه روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون ۱۲ Pro MAX به پنل Super Retina مجهز ‌شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. آیفون جدید می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۴ متری آب دوام بیاورد. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G و ۵G و قاب شیشه‎‌ای که برای رفع مشکل آنتن‌دهی و ایجاد امکان شارژ بی‌سیم باتری ایجاد شده، از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این مدل گوشی با سه حافظه ۵۱۲، ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‎‌شود.در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول

۳۵.۵۰۰.۰۰۰_ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰

iPhone ۱۳ Pro ۱۲۸GB

 ۳۷.۹۰۰.۰۰۰  _ ۳۷.۰۰۰.۰۰۰

iPhone ۱۲ Pro Max ۲۵۶ GB
۲۳.۷۰۰.۰۰۰_ ۲۳.۴۰۰.۰۰۰ iPhone ۱۲ ۱۲۸ GB  
 ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹.۵۰۰.۰۰۰ iPhone ۱۱ ۱۲۸ GB

۱۳.۲۰۰.۰۰۰ _۱۲.۵۰۰.۰۰۰

iPhone ۸ Plus ۶۴ GB
۹.۸۰۰.۰۰۰ _ ۹.۴۰۰.۰۰۰ iPhone ۸ ۶۴ GB
۱۲.۳۰۰.۰۰۰ _ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ Apple iPhone SE ۲۰۲۰ ۱۲۸ GB

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note ۹T دو سیم‌ کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که به فناوری ۵G مجهز شده است. این محصول دارای دوربین سه‌گانه با کیفیت‌های ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل در پشت گوشی است. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۶.۱۰۰.۰۰۰ - ۵.۹۰۰.۰۰۰  Redmi Note ۹T ۵G ۱۲۸GB
۶.۶۰۰.۰۰۰_ ۶.۳۰۰.۰۰۰  Redmi Note ۹s ۱۲۸ GB
 ۷.۲۰۰.۰۰۰ _ ۶.۵۰۰.۰۰۰ Redmi Note ۸ Pro ۱۲۸ GB
۴.۷۰۰.۰۰۰_۴.۳۰۰.۰۰۰  Redmi Note ۸ ۶۴ GB
۵.۰۰۰.۰۰۰ _ ۴.۸۰۰.۰۰۰ Mi A۳ ۱۲۸G
۶.۷۰۰.۰۰۰ _ ۶.۳۰۰.۰۰۰ Xiaomi Poco X۳ Pro ۸/۲۵۶GB
۴.۷۰۰.۰۰۰_ ۴.۴۰۰.۰۰۰ Xiaomi Poco M۳ ۴/۶۴GB
۳.۳۰۰.۰۰۰_ ۳.۱۰۰.۰۰۰ Redmi ۸A ۶۴ GB

قیمت گوشی‌های شرکت نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدل‌های موجود در بازار ایران این شرکت می‌توان به نوکیا ۷.۲، ۶.۲ ، ۵.۴، و دیگر مدل‌های میان‌رده نوکیا اشاره کرد. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۵.۶۰۰.۰۰۰ _ ۵.۴۰۰.۰۰۰ Nokia ۷.۲ ۱۲۸ GB
۳.۷۰۰.۰۰۰ _ ۳.۳۰۰.۰۰۰ Nokia ۶.۲ ۶۴ GB
۴.۴۰۰.۰۰۰_ ۴.۲۰۰.۰۰۰ Nokia ۵.۴ ۱۲۸ GB
۳.۲۰۰.۰۰۰_ ۳.۰۰۰.۰۰۰  Nokia ۳.۲ ۶۴ GB
۲.۵۰۰.۰۰۰_ ۲.۲۰۰.۰۰۰  Nokia ۲.۳ ۳۲ GB
۲.۶۰۰.۰۰۰_ ۲.۰۰۰.۰۰۰  Nokia ۲.۲ ۳۲ GB
۱.۸۰۰.۰۰۰_ ۱.۶۰۰.۰۰۰ Nokia C۲ ۱۶ GB 
۱.۷۰۰.۰۰۰_ ۱.۵۰۰.۰۰۰ Nokia  C۱ ۱۶ GB

قیمت گوشی‌های شرکت ال‌جی

مدل‌های ال‌جی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند، این شرکت در سال‌های اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و مدل‌های تولیدی آن محبوبیت سابق را ندارند. شکت ال جی اخیرا اعلام کرد که ساخت تلفن همراه را متوقف کرده و از کارخانه‌های آن در زمینه ساخت وسایل خانه بهره می‌گیرد. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۱۱.۰۰۰.۰۰۰ - ۱۰.۵۰۰.۰۰۰ Valvet ۱۲۸GB
۵.۴۰۰.۰۰۰ - ۴.۸۰۰.۰۰۰ K۶۱ ۱۲۸GB

قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس

شرکت وان‌پلاس یکی از جدیدترین برندهای تلفن هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت بر خلاف دیگر برندهای چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قراردادهایی که با اپراتورهای فعال در این کشور بسته، توانست خیلی زود خود را در این کشور و سایر نقاط جهان مطرح سازد. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۲۳.۰۰۰.۰۰۰-۲۳.۷۰۰.۰۰۰ OnePlus ۸ Pro ۵G ۲۵۶ GB
۱۲.۷۰۰.۰۰۰ OnePlus ۶T ۱۲۸ GB

قیمت گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی نیز مانند سونی در چند سال اخیر با کاهش شدید تولید و فروش همراه شده و جای خود را در بازار به برندهای چینی و مدل‌های مقرون به صرفه آن داده است، در حال حاضر چندین مدل با کیفیت در این شرکت در بازار وجود دارد که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید مشتریان باشد. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۳.۴۰۰.۰۰۰_۲.۹۰۰.۰۰۰ Desire ۱۲  ۳۲ GB

قیمت گوشی‌های شرکت جی‌ال‌ایکس

شرکت جی‌ال‌ایکس تنها برند ایرانی در حوزه تولید تلفن هوشمند است که با به‌کارگیری متخصصان بومی، در چند سال گذشته به یکی از برندهای پرطرفدار در میان خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است، در حال حاضر چندین مدل از این شرکت در بازار قابل خریداری است که خریداران با توجه به مشخصات و قیمت آن می‌توانند از میان این مدل‌ها یک کدام را انتخاب کنند. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
۲.۵۰۰.۰۰۰ GLX M۱ ۱۶ GB
۲۸۰.۰۰۰    GLX R۲۴۰۱ Dual SIM

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس