کد خبر 1326745
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی ۹ پرو احتمالا به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد.

به گزارش مشرق، درست مانند دیگر گوشی‌های هوشمند امروزی، پیش از معرفی رسمی گوشی ریلمی ۹ پرو، اطلاعات مربوط به این دستگاه توسط افشاگران خبرهای فناوری در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود بخش دوربین اصلی این گوشی میان رده از نظر طراحی تغییراتی نسبت به نسل قبلی داشته باشد، بدنه این گوشی براق و از جنس پلی کربنات یا شیشه خواهد بود، دوربین سلفی نیز احتمالاً در بریدگی پانچ هول جلوی دستگاه تعبیه خواهد شد.

گوشی ریلمی ۹ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گوشی ذکر شده از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد و از شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. ریلمی ۹ پرو در چند نسخه با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به احتمال زیاد گوشی ریلمی ۹ پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش نیز دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز گوشی مذکور با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو در سه رنگ مشکی، سبز و آبی وارد بازار شود، هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس