بی توجهی فدراسیون به اساسنامه سازمان لیگ فوتسال /مدیرانی که حضورشان قانونی نیست

مهلت قانونی دو ساله هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال همچنین مهلت چهار ساله مجمع این سازمان نیز به پایان رسیده اما همچنان اعضای آن بکار خود ادامه داده اند و در این خصوص تعیین تکلیفی نشده است.

به گزارش مشرق، مهلت قانونی دو ساله هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در آبان ماه ۱۴۰۰ به پایان رسیده است. همچنین مهلت چهار ساله مجمع سازمان لیگ فوتسال نیز  به پایان رسیده با این حال آن طور که پیداست، ریاست فدراسیون  فوتبال عزیزی خادم تمامی توجهات و تغییرات  را به تیم‌هایی ملی فوتسال منوط کرده است و به لیگ‌های این رشته به عنوان مهمترین آوردگاه فوتسال توجهی نشده و اراده‌ای برای تغییرات در مدیریت کلان فوتسال کشور دیده نمی شود.

 در حالی که جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای قانونگذاری در لیگ‌های مختلف برگزار می شود که حامد نجفی، مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون عضویتش در هیات رئیسه تمدید شد. نجفی در جلسات هیات رئیسه اغلب غایب است. انتصاب یک فرد از روسای هیات های فوتبال در ترکیب دائمی، عدم بازرس قانونی و عدم ارائه گزارشات و حضور فقط یک نماینده از جامعه بزرگ باشگاهها بعنوان متولیان اصلی فوتسال کشور جای سوال است.

واقعیت آن است سازمان لیگ فوتسال عملکرد خوبی نداشته و معمولا باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف از عملکرد نحوه برگزاری مسابقات، سالن برگزاری، قصاوت داوران و...شاکی هستند.

با توجه به برگزاری جلسه سازمان لیگ در قزوین، انتظار می رود هیات رئیسه در خصوص تخلفات در لیگ یک همچون اضافه شدن چهار تیم‌ سقوط کننده فصل قبل به لیگ امسال، برگزاری مسابقات در گروه های نامتقارن و همچنین توضیحاتی در خصوص اضافه شدن تیم هیات فوتبال داراب در هفته دوم لیگ یک به جای تیم ایمان شیراز خارج از فصل نقل و انتقالات و نحوه انتخاب تیم لیگ دومی شهدای ایلام در هفته سوم لیگ یک که واکنش و اعتراضات فراوان داشته، ورود کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس