کد خبر 1326648
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
نامه دیرهنگام فدراسیون به AFC

رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای واپسین هفته گذشته در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا با توجه به تلاش‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، در بازگشت آنها به جدول رقابت‌ها بازنگری شود.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال که به همراه زیرمجموعه آن یعنی کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای که با انتقادهای وزیر ورزش و مدیران دو باشگاه تحت فشار شدید قرار گرفته و به‌عنوان مقصر حذف پرسپولیس و استقلال معرفی شد، در تلاش برای تغییر فضای رسانه‌ای به‌خصوص در افکار عمومی آخرین اقدامات خود را برای نجات دو تیم انجام داد که البته این اقدام تاثیر و نتیجه‌ای هم به همراه نداشت.

فدراسیون فوتبال ایران ساعاتی پیش از اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا با ارسال یک نامه از AFC درخواست کرد با حضور دو باشگاه ایرانی در این رقابت‌ها موافقت کنند، این درحالی است که صبح روز گذشته و با اعلام سیدبندی رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد که تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران در مسابقات امسال به‌طور حتم هیچ جایگاهی ندارند.

بیشتر بخوانید

حباب اهمال و کم کاری فدراسیون فوتبال ترکید

بر همین اساس رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای واپسین هفته گذشته در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا با توجه به تلاش‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مهلت سه‌ماهه برای دریافت مجوز حرفه‌ای و احساسات هواداران دو تیم، درخصوص این دو باشگاه و بازگشت آنها به جدول رقابت‌ها بازنگری شود. با این وجود ساعاتی پس از ارسال این نامه، سیدبندی نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درحالی منتشر شد که نامی از پرسپولیس و استقلال در بین تیم‌ها دیده نمی‌شد.

به این ترتیب آخرین تلاش‌های فدراسیون فوتبال که بیشتر جنبه تشریفاتی داشت هم برای نجات سرخابی‌ها از حذف، نتیجه‌ای در بر نداشت، این درحالی است که کنار گذاشتن این دو تیم با تصمیم کمیته بدوی فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد و این فدراسیون می‌توانست به‌جای نامه دیرهنگام که حکم نوشدارو پس از حذف سرخابی‌ها را دارد، حدود سه ‌ماه پیش برای حل مشکلات این دو باشگاه به‌گونه دیگری وارد عمل شود. با همه این تفاسیر به‌نظر می‌رسد نامه اخیر فدراسیون هم نمی‌تواند نقش ساکنان ساختمان سئول‌جنوبی در این فاجعه را کمرنگ کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاوه IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    0 0
    وقتی رییس یک فدراسیون بر اساس لابی گری و رابطه انتخاب میشود و از تخصص و تجربه خالی میشود باید منتظر چنین اتفاقاتی باشیم. اصلا تعجب نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس