«کرسنت» یک محور اصلی در تحقیق و تفحص از وزارت نفت زمان زنگنه است - کراپ‌شده

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: مسئله کرسنت به طور ویژه در تحقیق و تفحص مجلس از وزارت نفت زمان زنگنه پیگیری خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحقیق و تفحص از وزارت نفت زمان بیژن زنگنه، اظهار داشت: این تحقیق و تفحص اگر با دو محور تعهد و تخصص صورت بگیرد می‌تواند راه‌گشا باشد.

وی افزود: متاسفانه ما همواره از مدیریت‌های سلیقه‌ای ضربه خورده‌ایم و مشخص هم نیست که چه زمانی قرار است از دست این نوع مدیریت‌ها خلاصی یابیم. یکی از حوزه‌هایی که همواره مدیریت سلیقه‌ای سبب ایجاد هزینه‌هایی سنگینی برای کشور شده وزارت نفت است که همواره شاهد بودیم فردی که در راس این وزارتخانه می‌نشیند بدون توجه به منافع ملی سعی می‌کند تیم و باند خود را در این وزارتخانه حاکم کند.

محمودوند با تاکید بر اینکه تصمیمات و مدیریت وزارت نفت زمان آقای زنگنه کیلویی بود، تصریح کرد: باید مشخص شود که چرا علی رغم گذشت ۸ سال از وزارت جناب زنگنه و در راستای کاهش خام فروشی، هیچگونه ظرفیت پالایشی جدید احداث نشده است؟

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تصریح کرد: بیژن زنگنه یک روشی را در دولت هفتم و هشتم پیگیری می‌کرد که در دولت آقای روحانی نیز این روش ادامه پیدا کرد، مبنی بر اینکه همه مسائل وزارت نفت محرمانه شده بود، از جمله پرونده کرسنت. اصلا روش آقای زنگنه این بود که با محرمانه کردن اجازه ورود دستگاه‌های امنیتی و مجلس را به موضوع نمی‌داد.

وی تاکید کرد: مسئله کرسنت به طور ویژه در تحقیق و تفحص مجلس از وزارت نفت زمان زنگنه پیگیری خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیردل IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    0 0
    مگر یک تحقیق و تفهس چقدر طول میکشه همش میگین تحقیق میکنیم خوب کو نتیجش این چه تحقیقو تفهسی شده!
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    0 0
    به زنگنه اجازه سخن گفتن ندادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس