حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به عناصر وابسته به امارات/ ناکامی متجاوازن در پیشروی

سخنگوی نیروهای ارتش یمن از پاتک این نیروها علیه نظامیان و شبه نظامیان وابسته به امارات در جنوب یمن خبر داد و گفت که در این عملیات، محل تجمع متجاوزان، با چهار فروند موشک بالسیتک و یک پهپاد هدف قرار داده شد.

به گزارش مشرق، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شکست تلاش‌های شبه نظامیان و تروریست‌های وابسته به امارات برای پیشروی در استان‌های مأرب و شبوه خبر داد.

وی جمعه شب در حساب توییتری خود نوشت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مانع از حملات گسترده «نیروهای مزدور و داعش امارات در شهرستان های حریب و عین شده‌اند.»

به گفته وی، مقابله با حملات متجاوزان وابسته به امارات در حالی صورت گرفته که ائتلاف سعودی و اماراتی، ۲۴ نوبت مواضع نیروهای یمنی را در این مناطق بمباران کرده است.

سرتیپ سریع با بیان اینکه در این عملیات، متجاوزان متحمل خسارت سنگینی از جمله انهدام شش خودروی زرهی و زخمی شدن ۴۰ تن از جمله فرماندهان گردان‌های العمالقه شده‌اند، از عملیات مشترک یگان موشکی و پهپادی ارتش یمن علیه متجاوزان خبر داد.

به گفته وی، چهار فروند موشک بالستک و یک فروند پهپاد تهاجمی در این عملیات محل تجمع متجاوزان را هدف قرار داده که به دلیل دقت اصابت، ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اهالی یمن خواسته فرزندان و نزدیکانشان را از صفوف شبه نظامیان وابسته به امارات فرابخوانند؛ چرا که این درگیری‌ها صرفا به نفع آمریکا و «دنباله‌رو های این کشور در منطقه است».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    0 0
    عزیزم ....یه موشک کوچک با پهیاد به برج خلیفه دبی بزنید به خدا امارات غلاف میکنه و گورش را کم خواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس