کد خبر 1325751
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

استانبول جایگاه ویژه‌ای در زمینه گردشگری برای ترکیه دارد. این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا معرفی شد. استانبول در بین ده شهر اول توریستی دنیا قرار دارد. گردشگران از هر فرصتی برای سفر به استانبول استفاده‌ می‌کنند. به همین دلیل هم تور استانبول همیشه متقاضی دارد. این تقاضا بین ایرانیان بسیار زیاد است. مقرون به صرفه بودن، نزدیکی، عدم نیاز به ویزا و ... از دلایل این محبوبیت است.

نگاهی به تور استانبول در زمستان 1400

تابستان‌ها و زمان تعطیلات این تقاضا افزایش پیدا می‌کند. با این وجود زمستان‌ها نیز تور استانبول در مقایسه با تورهای خارجی دیگر پر طرفدارتر است. خصوصا که بهترین امکانات و تفریحات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. تور استانبول زمستان 1400 فرصت مناسبی برای گشت و گذار و البته خرید در این شهر است.

تورهای مسافرتی این فرصت را فراهم‌ می‌کنند تا گردشگر بدون هیچ مشغولیت فکری در مورد بلیط و هتل یا سایر امور، تنها از سفر لذت ببرد. تور استانبول با هر سلیقه و هر بودجه‌ای هماهنگ است. خصوصا تورهای زمستانی که با کاهش قیمت مواجه هستند. تورهای استانبول با پکیج‌های مختلف با تنوع بسیاری از نظر قیمت ارائه‌ می‌شوند. این تنوع را می‌توانید در آژانس سفرمی، یکی از سایت‌های خرید بلیط هواپیما چارتر ببینید. آژانس سفرمی با امکان رزرو تور آنلاین فرصتی ایجاد می‌کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه، تور مناسب خود را رزرو کنید.

تور استانبول زمستان 1400 سفرمی از حداقل قیمت حدودی شش میلیون و دویست هزار تومان شروع‌ می‌شود. این پکیج شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتلی ‌سه ستاره، ترانسفر فرودگاهی و ...‌ است. البته پکیج‌های دیگری هم با همین رنج قیمت در سایت سفرمی وجود دارد. پکیج‌هایی با قیمت حدود شش تا هفت میلیون تومان جزو پکیج‌های تور استانبول ارزان هستند. درست است که تور استانبول در زمستان‌ها قیمت بهتری دارد اما سفر به استانبول در زمستان بسیار سفر جذابی است خصوصا که برای کریسمس برنامه‌های ویژه ای نیز دارند. بخشی از آفرهای مراکز خرید استانبول در زمستان‌ها و روزهای نزدیک یه کریسمس است.

پیدا کردن بهترین تور استانبول زمستان 1400 با توجه به بودجه‌تان اصلا کار سختی نیست، البته به شرطی که واقعا بدانید چه‌ می‌خواهید! از آنجایی که کارشناسان سفرمی به تمام پروازها و هتل‌های استانبول آشنایی دارند، می‌توانند بهترین پکیج‌ها را معرفی کنند.

نگاهی به تور استانبول در زمستان 1400

نوع بلیط هواپیما در تور استانبول

اولین موضوع تاثیرگذار روی قیمت تور استانبول نوع بلیط هواپیما است. بلیط‌های هواپیما به صورت اکونومی (ارزان‌ترین)، بیزینس کلاس و فرست کلاس (گران‌ترین) ارائه‌ می‌شوند. در پروازهای اکونومی با یک نوشیدنی و میان وعده از مسافرین پذیرایی‌ می‌شود. در پروازهای بیزینس کلاس و بعد از آن فرست کلاس خدمات گسترده‌تر می‌شود. به عنوان مثال مسافر می‌تواند غذا و نوشیدنی خود را از منویی که در اختیارش‌ می‌گذارند، انتخاب می‌کند. غذا گرم سرو شده و از ظروف چینی هنگام پذیرایی استفاده‌ می‌شود. بلیط‌های فرست کلاس گران‌ترین هستند به طوری که گاهی به اندازه قیمت یک تور باید برای پول بلیط هزینه کنید.

بهترین و ارزان‌ترین هتل‌ها در تور استانبول

تور استانبول زمستان 1400 پکیج‌های مختلفی با هتل‌های مختلف دارد. اقامت در هتل‌ها بسته به درجه کیفی هتل، یعنی از سه ستاره بودن تا پنج ستاره بودن هزینه متفاوتی خواهد داشت. هتل‌های سه ستاره جزو ارزان‌ترین گروه هتل‌ها هستند. اکثر این هتل‌ها در تور ارزان استانبول زمستان 1400 قرار گرفته‌اند. امکانات این هتل‌ها معمولا شامل تلویزیون و چای ساز در اتاق‌ می‌شود. همین طور بعضی از آن‌ها در لابی هتل اینترنت وای فای دارند.

هتل‌های ‌چهار ستاره معمولا بهترین انتخاب هستند. این هتل‌ها امکانات و خدمات بیشتری دارند اما با این حال نسبت به هتل‌های پنج ستاره ارزان‌تر هستند. بهترین تور استانبول زمستان 1400 تورهایی با همین هتل‌های ‌چهار ستاره هستند که از رنج قیمت مناسبی نیز برخورداند.

نگاهی به تور استانبول در زمستان 1400

هتل‌های پنج ستاره جزو لوکس‌ترین هتل‌ها هستند. هرچند با قیمت‌های ارزان‌تر نیز می‌توان در هتل‌های پنج ستاره معمولی‌تر اقامت داشت اما این حداقل قیمت آن‌ها است. هتل‌های پنج ستاره معمولا به صورت ALL و UALL سرویس دهی‌ می‌کنند. در هتل‌های ALL تمام سه وعده برای مسافر به صورت رایگان در نظر گرفته شده است و همین که هزینه اقامت در هتل را پرداخت کند،‌ می‌تواند از تمام خدمات استفاده کند. هتل‌های UALL علاوه بر تمام این موارد به صورت 24 ساعته از مسافران پذیرایی‌ می‌کنند.

انتخاب نوع هتل و نوع پرواز به خودتان بستگی دارد. با توجه به نوع انتخاب‌هایتان باید هزینه تور را پرداخت کنید. اغلب گردشگرانی که برای بار اول عازم استانبول می‌شوند، اطلاعی از این موارد ندارند، به همین دلیل بهتر است حتما با تور سفر کنند. کارشناسان سفرمی چندین سال در این زمینه فعالیت کرده‌اند و طبیعتا آگاهی و شناخت بیشتری دارند. آن‌ها بهتر از هر کسی می‌دانند با بودجه شما کدام نوع بلیط و کدام هتل برای‌تان مناسب‌تر است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس