کد خبر 1325742
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
۱۱۲ مورد نقض آتش بس در الحدیده/ ۴۴ حمله جنگنده های سعودی به یمن

نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آن ها در ٢٤ ساعت گذشته ١١٢ مرتبه توافق آتش بس در استان الحدیده در غرب یمن را نقض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آنها در ٢٤ ساعت گذشته ١١٢ مرتبه توافق آتش بس در استان الحدیده در غرب یمن را نقض کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش جنبش انصارالله به اعتراف سعودی‌ها به گاف سایت موشکی

یک منبع در اتاق عملیات افسران رابط و هماهنگی در الحدیده به شبکه المسیره گفت: از جمله مواردی که باعث نقض توافق آتش بس شد می‌توان به حمله دو هواپیمای جنگی به منطقه الجراحی و پرواز هواپیماهای جنگی و جاسوسی در حریم هوایی الجراحی اشاره کرد.

گروه‌های یمنی در جریان مذاکرات ١٣ دسامبر ٢٠١٨ در استکهلم سوئد توافق آتش بس در الحدیده را امضا کردند. اما نیروهای ائتلاف سعودی از آن زمان به صورت مرتب این آتش بس را نقض کرده و در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان در این استان هستند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بار استان شبوه را بمباران کردند. این جنگنده‌های همچنین شهرهای بیحان، عین و حریب را ۳۷ مرتبه بمباران کردند. مناطق مختلف استان مارب نیز ۱۶ مرتبه هدف حملات هوایی ائتلاف سعودی قرار گرفت.

شهر السوادیه در استان البیضاء، شهر خب، الحزم و الشعف در استان الجوف و منطقه الاجاشر مشرف به منطقه نجران در مرز با عربستان نیز هدف حملات ائتلاف سعودی قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    0 0
    مشرق عزیز ، اشاره ام به این آگهی تبلیغ سفر به ترکیه است. پس تبلیغ برای چیست؟ موفق باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس