کد خبر 1325397
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
خدمت سربازی نمایه سرباز نمایه سربازان نمایه

سخنگوی دولت با اشاره به موضوع مشمولان سربازی که در خارج از کشور هستند گفت: مشمولان دو بار در سال اجازه ورود به کشور دارند

به گزارش مشرق، بهادری جهرمی درباره موضوع مشمولین خارج‌نشین گفت: با حمایت مقام معظم رهبری تمهیداتی برای هموطنان مقیم خارج کشور که مشغول خدمت سربازی هستند و با آمدن به کشور شاید مشکل سربازی داشته باشند اندیشیده شده که دو بار در سال می‌توانند برای دیدار با خانواده و بستگان خود مجوز ورود به کشور دریافت کنند.

سخنگوی دولت با اشاره به تشکیل شورای‌عالی امور ایرانیان خارج کشور در دو هفته اخیر، گفت: مسائل متعددی در جهت حمایت از این هموطنان مطرح شده بود و گزارش‌هایی در زمینه اقدامات صورت گرفته ارائه شد و سایتی برای پرسمان ایجاد شد تا سؤالی اگر برای رفت‌وآمد به کشور دارند، بپرسند و پاسخ صریح دولت را دریافت کنند.

بهادری جهرمی این نکته را هم خاطر نشان کرد که با حمایت مقام معظم رهبری تمهیداتی برای هموطنان مقیم خارج کشور که مشغول خدمت سربازی هستند و با آمدن به کشور شاید مشکل سربازی داشته باشند اندیشیده شده که دو بار در سال می‌توانند برای دیدار با خانواده و بستگان خود مجوز ورود به کشور دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خوش به حال ظریف که سربازی را در امریکا بود موقع جنگ و مفت خورد و خوابید و 43سال مذاکره کرد و رفت و نتیجه ای عاید کسی نشد
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      51 0
      قوانین مختص پول دارهاست. دو سال شبانه روزی به نظامی ها خدمت کنی بعد می بینی پول دارها و خارج نشین ها به روش های خاصی معاف می شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس