تسلیت مقامات و مسئولان در پی درگذشت فرزند سخنگوی دولت

مقامات و مسئولان کشوری در پیام های جداگانه درگذشت فرزند «علی بهادری جهرمی » سخنگوی دولت را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، سلما بهادری جهرمی فرزند خردسال سخنگوی دولت روز گذشته براثر نارسایی‌های ناشی از بیماری متابولیک درگذشت به همین منظور مقامات و مسئولان کشوری در پیام‌های جداگانه درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفتند.

وزیر جهاد کشاورزی درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت

«سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی با تسلیت درگذشت فرزند دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت، از درگاه خداوند متعال برای خانواده بهادری جهرمی طلب صبر و شکیبایی کرد.

تسلیت معاون پارلمانی رییس جمهور در پی درگذشت فرزند سخنگوی دولت

سید محمد حسینی با تسلیت و ابراز همدردی به دلیل درگذشت فرزند سخنگوی دولت، برای خانواده بهادری جهرمی آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل کرد.

پیام تسلیت رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پی درگذشت فرزند سخنگوی دولت

مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران با ابراز تاثر و تالم از درگذشت فرزند خردسال سخنگوی دولت، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم بهادری جهرمی در این آزمون الهی، آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل کرد و نوشت: روح پاک فرزند درگذشته شما در ایام فاطمیه با اولیاء خدا و معصومین محشور باد.

تسلیت وزیر میراث فرهنگی به خانواده بهادری جهرمی

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی با تسلیت درگذشت فرزند سخنگوی دولت، نوشت: ضایعه‌ غمبار درگذشت فرزند دلبندتان موجب تاثر و تأسف شدید شد.  همه از آن خدائیم و بسوی او باز می‌گردیم.  یقین دارم جنابعالی و همسر بزرگوار و سایر اقوام و خویشاوندان از این آزمایش سخت الهی سربلند بیرون خواهید آمد.

پیام تسلیت مرکز ارتباطات وزارت صمت در پی درگذشت فرزند سخنگوی دولت

مرکز ارتباطات و پاسخگویی وزارت صمت در پیامی، درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس