سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم اسفند امسال و فروردین سال آینده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی، فعالیت راهیان نور نیز با گستردگی و عظمتش برگزار شود.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آغاز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود که طی آن شرکت‌کنندگان عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال آینده را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی‌ ادامه داد: دفاع مقدس، اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ ملت ایران و تأثیرگذار در شکل‌گیری فرهنگ و روحیه ملی در نسل‌های فعلی و آتی است که باید مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

سرلشکر باقری افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه شده و نیز مشاهدات میدانی، کارهای صورت گرفته در این بنیاد رو به رشد و قابل توجه بوده است و از نظر کمّی و کیفی هم فعالیت‌های متعدد و متنوعی دارند؛ به‌عنوان مثال، تشییع پیکر شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اتفاق فوق‌العاده مهمی بود که با مدیریت بنیاد صورت گرفت.

سرلشکر باقری در پایان به موضوع راهیان نور اشاره و عنوان کرد: امیدواریم اسفند امسال و فروردین سال آینده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی، فعالیت راهیان نور نیز با گستردگی و عظمتش برگزار شود تا بتواند تشنگان جوان کشورمان را با مشاهده، حضور و لمس واقعیت‌ها در صحنه‌های دفاع مقدس سیراب کند و گامی برای ارتقاء روحیه و تقویت وحدت ملی باشد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس