کد خبر 1325224
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
اردو‌های راهیان نور اسفند ۱۴۰۰و فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه از برگزاری اردوهای «راهیان نور» در اواخر سال ۱۴۰۰و اوایل ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد حق‌طلب، با اشاره به برنامه‌های مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در سال ۱۴۰۱، از برگزاری مجدد اردوهای راهیان نور در سال جدید خبر داد و گفت: مردم طی سال‌های گذشته استقبال بی‌نظیری از اردوهای راهیان نور با سفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس داشتند.

اردوهای «راهیان نور» اسفند ۱۴۰۰و فروردین سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود


هفت میلیون نفر در آخرین مرحله اردوی راهیان نور قبل از شیوع کرونا از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کردند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تأکید کرد: هفت میلیون نفر در آخرین مرحله اردوی راهیان نور که قبل از شیوع کرونا برگزار شد از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

حق طلب بابیان اینکه به خاطر شیوع بیماری کرونا در کشور، دو سال برنامه‌ها به‌ویژه برگزاری اردوهای راهیان نور متوقف شد، اضافه کرد: زیرا طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان تجمع وجود نداشت.

اردوهای «راهیان نور» اسفند ۱۴۰۰و فروردین سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه از برگزاری اردوهای «راهیان نور» در اواخر سال ۱۴۰۰و اوایل ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کمرنگ شدن رنگ مناطق مختلف کشور در بحث بیماری کرونا و اطلاعات دریافت شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا در صورت استمرار شرایط کنونی، اردوهای راهیان نور را در اسفند ۱۴۰۰و در سال جدی برگزار خواهیم کرد.

اردوهای «راهیان نور» اسفند ۱۴۰۰و فروردین سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

حق‌طلب اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج هفته گذشته جلسات مختلفی را برگزار کردند و این موضوع را از جوانب مختلف را بررسی کردند، در صورت استمرار شرایط فعلی، این برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس