کد خبر 1325088
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
یک کشته و ۵ زخمی در پی تیراندازی در لس آنجلس آمریکا

در پی تیراندازی در یک مهمانی در لس آنجلس آمریکا، دست کم ۵ نفر زخمی و یک نفر نیز کشته شد.

به گزارش مشرق، در پی تیراندازی در یک مهمانی شبانه در لس آنجلس امریکا که یکشنبه شب به وقوع پیوست، دست کم ۵ نفر زخمی شدند و فرد مسلح نیز کشته شد.

به گزارش نیوزویک، پلیس لس آنجلس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تیراندازی در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه به وقت محلی و در منطقه خیابان‌های «هیل جنوبی» و «۳۵ غربی» به وقوع پیوست.

طبق گزارش پلیس، در این حادثه یک مرد مسلح با خروج از یک خودرو، به محل این مهمانی نزدیک شد و بسوی جمعیت تیراندازی کرد. پس از آن یکی از افراد حاضر در مهمانی نیز به سوی این فرد تیرانداز شلیک کرده که سبب می‌شود تا فرد تیرانداز محل را ترک کند.

بر پایه گزارش پلیس، فرد مسلح پس از سوار شدن ماشین، خودرو وی اندکی جلوتر در خیابان‌های هیل و ۳۲ ام تصادف می‌کند و پس از آنکه وی را به یک بیمارستان محلی انتقال می‌دهند، در آنجا فوت می‌کند.

پلیس لس انجلس گفته است ۵ نفر دیگر نیز در این حادثه زخمی شده اند که شامل سه زن و دو مرد بوده که همه آن‌ها سنینی ما بین ۱۸ تا ۲۹ سال داشته اند. تمام این افراد به بیمارستان منتقل شده اند و طبق گفته پلیس قادر به همکاری با پلیس برای انجام تحقیقات در خصوص این تیراندازی نیستند. با این حال پلیس لس آنجلس گفته است این افراد می‌گویند بر این باورند تیراندازی از سوی یک باند صورت پذیرفته است.

طبق اعلام نیوزویک، هنوز در رابطه با این پرونده کسی بازداشت نشده است.

گفتنی است روز شنبه نیز یکی از کارمندان رستوران‌های زنجیزه‌ای «تاکو بل» نیز در لس آنجلس پس از آنکه از پذیرش یک صورتحساب قلابی برای بجای پرداخت پول امتناع ورزید، هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. این حادثه نیز در ساعت ۱۱ شنبه شب و زمانی به وقوع پیوست که فرد تیرانداز که دارای یک خودروی سدان سیاه رنگ بود، تلاش داشت تا از طریق پنجره رستوران، یک صورتحساب قلابی را بجای پرداخت پول خود جا بزند که پس از عدم موفقیت خود در این کار، فرد مظنون چند بار داخل رستوران شلیک کرد و سپس از صحنه حادثه فرار کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس