کد خبر 1324688
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
ماه

اخیرا ماه نورد چین تصویری را از ماه منتشر کرد که وجود یک مکعب عجیب و مرموز در سطح آن حواشی زیادی را به همراه داشت، اما سرانجام با انتشار تصاویر جدید اسرار این مکعب نیز فاش شد.

به گزارش مشرق، اخیرا ماه نورد چین تصویری را از ماه منتشر کرد که وجود یک مکعب عجیب و مرموز در سطح آن حواشی زیادی را به همراه داشت، اما سرانجام با انتشار تصاویر جدید اسرار این مکعب نیز فاش شد.

ماه نورد چینی مستقر در ماه اخیرا تصویری را منتشر کرد که وجود یک مکعب عجیب در آن حواشی زیادی را به وجود آورد و بسیاری آن را به موجودات فضایی نسبت دادند، اما آژانس فضایی چین به تازگی با انتشار تصویر باکیفیت‌تری توانست اسرار این مکعب را فاش کند.

اسرار مکعب عجیب و مرموز روی ماه

طبق اعلام آژانس فضایی چین، ماه نورد Yutu-۲ در قالب پروژه اکتشاف ماه این کشور موفق شد بیش از ۱ کیلومتر را روی سطح ماه بپیماید و اطلاعات مهمی را از سطح قمر زمین جمع‌آوری کند. این ماه نورد چینی طی هفته گذشته تصویری مبهم از حدود ۸۰ متری محل ماموریت خود را به ثبت رساند که وجود یک مکعب مرموز در آن حواشی زیادی را به وجود آورد.

انتشار این تصویر باعث شد تا در شبکه‌های اجتماعی در خصوص آن گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شود و بسیاری حتی آن را نشانه‌ای از موجودات فضایی بدانند. در همین راستا پس از اینکه ماه نورد Yutu-۲ به فاصله ۱۰ متری آن مکعب مرموز رسید توانست تصویر جدیدی را به ثبت برساند. تصویر منتشر شده به دلیل کیفیت بالای خود نشان می‌دهد آن شی مرموز در واقع یک تکه سنگ به شکل خرگوش بوده و پایین بودن کیفیت تصویر اولیه باعث ایجاد حواشی مختلف شده بود.

اسرار مکعب مرموز روی ماه فاش شد +عکس

اسرار مکعب مرموز روی ماه فاش شد +عکس

اسرار مکعب مرموز روی ماه فاش شد +عکس

منبع:اقتصاد ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    0 0
    منظورم از موجودات پیشرفته فضایی، -نژادهای غیر زمینی است،،،، نه آمریکایی ها!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس