قشم‌ایر

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر از سمت خود برکنار شد.

به گزارش مشرق، در پی واکنش سریع از سوی مدیران عالی شرکت ملی نفت به انتشار اطلاعاتی درباره تمدید بدون مزایده قرارداد  چارتری از سوی شرکت دولتی هواپیمایی قشم ایر، مدیرعامل این هواپیمایی از سمت خود عزل شد.

 هواپیمایی قشم ایر طی چند سال گذشته به عنوان بخشی از اموال بابک رنجانی توقیف و مالکیت آن در اختیار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته بود.

گزارش مستند هفته گذشته رسانه‌ها در مورد تمدید بدون مزایده قرارداد از سوی این هواپیمایی با چند آژانس معدود که در مورد ۱۱۰ پرواز اربعین نیز تکرار شد، تغییرات مدیریتی فوری در این شرکت رخ داد که نشان دهنده جدیت دولت سیزدهم در برخورد با ابهاماتی از این دست در نهادهای زیرمجموعه خود است.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل هلدینگ سورینت قشم و اعضای هیئت مدیره هواپیمایی قشم، رامین حمزه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل قشم‌ایر جایگزین حسن قاسمی شد.

 قاسمی اسفندماه سال ۹۸ به‌عنوان مدیرعامل قشم‌ایر جایگزین حیدری شده بود.

به نظر می رسد اسناد و مدارک منتشر شده، نیازمند پیگیری و رسیدگی بیشتر نهادهای نظارتی و بازرسی است. چنین واکنش های قاطع و صریح با هرگونه ابهام و شائبه مالی، در شرایط اقتصادی فعلی می تواند برای مردم دلگرم کننده و امیدبخش باشد و عزم دولت سیزدهم در برخورد با این مسایل، ستودنی است.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    این حسن قاسمی خلبان و ریس عملیات پرواز خلبانان ایران ایر قبلا نبوده اگر بوده ایشان که خیلی ظاهر مومن داشته
    • بچه مسلمون IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      ظاهر؟؟؟؟!!!!!!!
  • بینام IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 1
    مشرق نیوز، تسنیم در چه سرویسی این خبر رو منتشر کرده؟ پول رو گرفتید، اما جرات نمی کنید بگید خبر خودتونه؟ عجیبه
  • روح الله PL ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    صرف نظر از اینکه خبر فوق درست باشه و یا غلط ، با اطمینان عرض میکنم که تیم مدیریتی که در زمان آقای حیدری کمتر از یکسال قشم ایر را در اختیار خود داشتند جز فساد و ناکارآمدی و سواستفاده چیزی به یادگار نگذاشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس