قاسم سلیمانی - نمایه

دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین تاکید کرد که دشمن آمریکایی-صهیونیستی با ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بودند که بالعکس این جبهه قوی‌تر شد.

به گزارش مشرق، «زیاد الصغیر» دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در گفت‌وگو با یونیوز گفت که دشمنانی که شهیدان سلیمانی و ابومهدی را ترور کردند، گمان می کردند که جبهه مقاومت با این جنایت ضعیف می شود و از هم فرومی پاشد؛ اما این اتفاق رخ نداد.

الصغیر افزود: نبرد سیف القدس مقاومت فلسطین برابر تجاوز رژیم صهیونیستی در ماه رمضان گذشته  خود نمونه‌ای بود که ثابت کرد قدرت مقاومت، بیش‌تر هم شده است.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را از بین برد

این شخصیت فلسطینی تصریح کرد: شهید سلیمانی بر یکپارچگی کار مقاومت در منطقه نظارت داشت و تلاش‌های او آزادسازی فلسطین را جلو انداخت.

الصغیر تصریح کرد: همین جلو افتادن جبهه مقاومت در مسیر حرکت به سمت فلسطین بود که  آمریکا و دشمن صهیونیستی و همه گروه‌های جبهه مقاومت را به هراس انداخت، زیرا این گروه‌ها به رویکردهایی که سردار سلیمانی با یکپارچگی کار مقاومت اتخاذ کرده بود، متعهد بودند.

دبیر کل جنبش آزادی بخش ملی فلسطین در ادامه با بیان اینکه سوریه هم در فلسطین با دشمن صهیونیستی می‌جنگد، گفت: سوریه در بیش از یک جبهه در حال مبارزه با اشغالگران است.

وی افزود: تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نتیجه بحران موجودیت صهیونیست‌هاست و هدف این رژیم از حمله هوایی به بندر اللاذقیه تعطیل کردن کار بنادر فعال در ساحل دریای مدیترانه به نفع بندر صهیونیستی حیفاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس