کد خبر 1323590
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
واکنش سرمربی مس به شکست ناپذیری استقلال/ از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ناراحت شدم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید استقلال امسال در شرایط خوبی قرار دارد.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از ظهر روز جمعه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم استقلال، تیم بسیار محترمی است. امسال این تیم در شرایط خوبی است و کادر فنی محترمی دارد. بازی پیش رو به علت تشابه فنی دو تیم فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: ما نسبت به هفته‌های قبل شرایط بهتری داریم. تا شب قطعی می‌شود که چه بازیکنانی را در اختیار داریم.

ربیعی درباره شکست‌ناپذیری استقلال در رقابت‌های لیگ برتر گفت: یک رکورد خوبی برای این تیم است اما تیم ما هم نشان داده است که می‌تواند قابل احترام باشد. ما در بازی پیش رو سعی می‌کنیم روند قبلی خودمان را داشته باشیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او افزود: ما در بازی‌های قبلی هم برای کسب امتیاز کامل به میدان رفتیم و بازی تهاجمی را مد نظر داشتیم و این برنامه را هم در این بازی خواهیم داشت اما تیم‌ها در بازی‌ها شرایط خاص را مد نظر قرار می‌دهند. فکر می‌کنم در بازی پیش رو دو تیم بازی خوبی را ارائه خواهند داد. ما یک روند مشخصی را پیش رفته‌ایم و امیدوارم مس رفسنجان مقابل استقلال با تمرکز خوبی به میدان برود. من از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ناراحت شدم و امیدوارم این مشکلات رفع شود چون تیم‌ها در طول فصل زحمت زیادی می‌کشند و امیدوارم در آینده مجوزهای لازم به دست آید تا شاهد اتفاقات مشابه دیگری نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس