هادی العامری: ارتش عراق با افتخار و صلابت علیه تروریسم ایستاد

رئیس ائتلاف فتح عراق ضمن تبریک یکصد و یکمین سالگرد ارتش عراق گفت ارتش عراق با افتخار و صلابت علیه تروریسم ایستاد و با آن مقابله کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق با صور بیانیه‌ای یکصد و یکمین سالگرد تأسیس ارتش این کشور را تبریک گفت و تأکید کرد ارتش عراق با افتخار و صلابت علیه تروریسم ایستاد و با آن مقابله کرد.

هادی العامری در این بیانیه افزود: سالگرد تأسیس ارتش عراق را به فرزندان غیور ملت عراق در نیروهای مسلح که با افتخار و صلابت علیه تروریسم ایستادند و با آن مقابله کردند، صمیمانه تبریک می گویم و بر حمایت و پشتیبانی خود از آنها در راستای تقویت قدرت قانون و حفظ حیثیت و اعتبار کشور تأکید می‌کنیم.

وی ادامه داد: در چنین روزی، فداکاری‌های جاودانه نیروهای مسلح عراق در دفاع از وطن و ترسیم حماسه‌های دلاورانه را با همکاری سایر نیروهای امنیتی اعم از پلیس، حشد شعبی، نیروی مبارزه با تروریسم و پیشمرگه یادآوری می‌کنیم و عراقی‌ها نیز به این اعتقاد راسخ ملی،، افتخار و با سربلندی از آن یاد خواهند کرد.

در پایان بیانیه رئیس ائتلاف فتح آمده است: همزمان با این مناسبت بزرگ، پیشرفت و توسعه و پیروزی‌های بیشتر را برای ارتش عزیز عراق و عزت، کرامت و شکوفایی را برای ملت عراق خواستاریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس