تلفات سنگین عناصر وابسته به امارات در شبوه یمن+ تصاویر

ده‌ها نفر از عناصر وابسته به امارات در درگیری با نیروهای ارتش یمن در استان شبوه طی روزهای گذشته کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق، درگیری‌ها در شمال غرب و غرب استان شبوه یمن بین نیروهای ارتش و کمیته‌های دولت نجات ملی و نیروهای وابسته به امارات و ائتلاف سعودی همچنان ادامه دارد.

وب سایت خبری «عدن الغد» امروز چهارشنبه با انتشار لیستی از تعداد تلفات نظامیان «الویة العمالقه»، از کشته شدن ۴۰ نفر از این نظامیان در جبهه شبوه خبر داد.

رسانه‌های وابسته به دولت مستعفی و امارات دیروز کشته شدن «سمیح جراده الصبیحی»، را تأیید کردند. او با درجه «سرتیپ»، فرمانده «تیپ دوم عملاقه» بوده است.

منابعی یمنی درگیری‌ها در شهرستان عسیلان را شدید گزارش می‌کنند. نیروهای عمالقه مدعی شده بودند که شهر «نقوب» در غرب این شهرستان را پس گرفته‌اند. تصاویر و ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد که این شهر سقوط کرده است.

کشور یمن , کشور امارات متحده عربی ,

کشور یمن , کشور امارات متحده عربی ,

کشور یمن , کشور امارات متحده عربی ,

مرکز رسانه‌ای «العمالقه» مدعی است که پیشروی‌ها در عسیلان ادامه دارد و نیروهای تحت امرش به تقاطع «السعدی و صفحة آل عریف» در شهرستان بیحان نزدیک شده‌اند.

عسیلان، عتق و بیحان سه شهرستانی است که در جریان پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای محاصره مأرب، آزاد و پاکسازی شد. طی یک هفته گذشته برخی از مناطق این سه شهرستان بین طرف‌های درگیری دست به دست شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس