کد خبر 1322716
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
نیروی نظامی کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حد شایسته، بودجه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را تقویت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، حسن همتی نماینده مردم تکاب و شاهین دژ و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در خصوص بودجه پیشنهادی دولت برای پلیس و موافقت مجلس برای تصویب آن اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شدیدتر شدن تحریم ها و کاهش شدید درآمد نفت، متاسفانه دولت نتوانست در حد شایسته و تاثیرگذار بودجه مناسبی را برای نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

حیدری: بودجه دفاعی و امنیتی کشور باید تقویت شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بازدیدهایی که در هفته های گذشته با فرماندهان  ارتش، سپاه و انتظامی کشور برگزار شد اشاره و تصریح کرد: جلسات مختلفی با فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شده و بازدیدهای نیز از نقاط مختلف مرزی داشته‌ایم.

 وی گفت: کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم دارند در حد شایسته نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و یگان ویژه را حمایت کرده و بودجه‌ی نیروها را تقویت کنند چراکه با جانفشانی نیروهای مسلح نظامی و انتظامی کشور است که امنیت برقرار و مطلوب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس