کد خبر 1322683
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
امضای توافق ۵۳ میلیون دلاری شرکت اسرائیلی با نیروهوایی امارات

شرکت اسرائیلی البیت قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون دلار را با نیروی هوایی امارات امضا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «البیت سیستم» که یک شرکت الکترونیکی نظامی اسرائیلی است، اعلام کرد که قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون دلار را با نیروی هوایی امارات منعقد کرده است.

این شرکت صهیونیستی گفته است که براساس این قرارداد، امنیت سیستم‌های جنگ الکترونیک هوابرد برای تانکرهای سوخت‌گیری هوایی ایرباس A۳۳۰ که مورد استفاده امارات متحده عربی است را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

امارات از گفت‎گو با سوریه و ایران به دنبال چیست؟

بر اساس گزارشی که ایرباس در ماه نوامبر منتشر کرد، امارات متحده عربی دارای سه فروند از A۳۳۰ است و دو فروند دیگر را نیز سفارش داده است.

گفته شده مقدمات این توافق در ماه نوامبر در نمایشگاه هوایی دبی فراهم شد و «البیت»، نمایندگی خود را در دبی تأسیس کرد و گفت که به دنبال تقویت همکاری بلندمدت با امارات می‌باشد.

«ران کریل»، معاون اجرایی بازاریابی و توسعه تجارت بین‌الملل شرکت البیت گفته است: «عادی سازی روابط تل آویو و ابوظبی زمینه‌ای مناسب برای همکاری‌های تجاری در منطقه است.»

اگرچه دولت امارات ادعا کرده است که توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۰ را به دلیل تمایل به توقف اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری امضا کرده است، اما از زمان امضای این توافق، نه تنها ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم نکرده، بلکه در مقابل چندین قرارداد نظامی و تجاری را با تل آویو به امضا رسانده و نسبت به تحولات فلسطین سکوت اختیار کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس