کارکنان اماراتی زیرنظر شرکت اسرائیلی آموزش می‌بینند

بنابر گزارش منابع خبری عبری‌زبان نسل جدید کارکنان دولت امارات با برنامه‌ها و طرح‌های یک شرکت اسرائیلی آموزش خواهند دید.

به گزارش مشرق، منابع عبری‌زبان فاش کردند که کارکنان اماراتی در ماه جاری، دوره‌ای آموزشی را تحت نظارت یک شرکت اسرائیلی آغاز خواهند کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱» شرکت استارتاپی اسرائیلی با همکاری شرکت «گوگل»، برای یکی از برنامه‌های آموزشی خود در امارات متحده عربی بازاریابی می‌کند و وزارت اقتصاد ابوظبی نیز در این طرح مشارکت خواهد داشت.

این شرکت اسرائیلی که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده، تمرکز خود را بر راه‌اندازی برنامه‌هایی جهت آموزش کارکنان فعلی و آماده‌سازی یک نسل از کارکنان جدید قرار داده است؛ این آماده‌سازی‌ها از طریق آموزش و تمرین انجام می‌شود.

هم‌اکنون صحبت در خصوص یک نمونه‌ آزمایشی از عملکرد برنامه‌های این شرکت است که گوگل، صدها هزار دلار روی آن‌ سرمایه‌گذاری کرده است. اولین دوره آزمایشی این طرح از ماه جاری آغاز خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشرشده در پایگاه عبری‌زبان «i۲۴news»، ارزیابی فعالیت‌های این شرکت حاکی از آن است که طرح مذکور احتمالاً درآمد خوبی خواهد داشت؛ البته این مورد را مدیون حکومت امارات متحده عربی می‌دانند که اولویت را به تربیت کارکنان جدید با مهارت‌های جدید، به عنوان بخشی از سیاست‌های سازمانی خود داده است.

نام برنامه‌ای که شرکت اسرائیلی آن را با همکاری گوگل گسترش داده «SkillUp Embark» است و هدفش کمک به شرکت‌ها، برای فائق آمدن بر چالش‌های ناشی از کروناست. روش پیشنهادی این طرح نیز آموزش دیجیتال به کارکنان برای بازاریابی محصولات شرکتی از طریق اینترنت است.

امارات متحده عربی بعد از آغاز روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پیوستن به توافق‌نامه «ابراهیم»، سعی کرده تا روابط اقتصادی-امنیتی و مناسبات دو طرفه را در بخش‌های علمی و فناوری با تل‌آویو تقویت کند. این مسئله‌ای است که اخیراً نائب‌رئیس امارات نیز در دیدارش با رئیس اسرائیل بر آن تاکید کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس