کد خبر 1322679
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
رتبه بندی کامل و مطلوب نیست، اما نقطه آغاز خوبی است

معاون حقوقی‌و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از لزوم توجیه فرهنگیان در مورد لایحه رتبه بندی سخن گفت.

به گزارش مشرق، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی‌و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش، در مورد لایحه رتبه بندی معلمان و فاصله آنچه به عنوان قانون رتبه بندی تصویب شده است با آنچه مطلوب بوده است گفت: آنچه تحت عنوان قانون رتبه بندی تصویب شده است شاید کامل و مطلوب نباشد اما برای شروع و نقطه آغاز راه در راستای تحول در این حوزه عالی است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان

وی ادامه داد:هر طرح و قانونی بالاخره باید از یک جایی شروع شود و مورد استفاده قرار گیرد،از این رو باید اجازه دهیم تا این طرح به سرانجام برسد.

لاشکی گفت: این قانون و تمامی قوانینی که از گذشته وجود دارد از ابتدا به این شکل نبوده اند مورد نقد و اصلاح قرار گرفته اند.

معاون حقوقی‌و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش گفت : از این رو باید اجازه و فرصت دهیم تا قوانین اجرا شود و اصلاحات لازم در طول زمان بر روی آن صورت گیرد.

وی گفت:اینکه به دنبال تصویب یک قانون بدون نقص و مطلوب باشیم شدنی نیست .

 لاشکی در مورد اعتراضات صورت گرفته از سوی برخی از فرهنگیان در مورد این قانون گفت: آنچه در حال حاضر باید انجام گیرد این است که باید تلاش کنیم تا جامعه فرهنگیان را در این زمینه توجیه کنیم در جلسه‌ای که شخصا با برخی از این دوستان داشته ام همکاری و ارتباط تنگاتنگی با این عزیزان داشته ایم.

وی در پایان گفت: نمی‌گوییم طرح رتبه بندی بدون اشکال و ایراد است، اما اگر بخواهیم از ابتدا ریشه آن را بزنیم و بگوییم نباشد نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

وی در پایان گفت: ما باید همین قانونی که تصویب شده را عملی کرده و اجرای آن را آغاز کنیم قطعاً در طی کار و ادوار و سال‌های مختلف این‌ها باید اصلاح شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس