کد خبر 1322675
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
2 عکس تلخ از جنازه مرد تهرانی وسط خیابان / پراید مچاله شد

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پراید بر اثر برخورد با خاور متوقف در مسیر بزرگراه آزادگان و فوت راننده پراید بعلت شدت جراحات وارد شده خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ‌ علی اصغر شریفی به نقل از اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : در ساعت ۰۴:۴۵ صبح امروز  در مسیر بزرگراه آزادگان به شرق قبل از جاده ساوه  ، یکدستگاه  سواری کامیونت خاور  در حاشیه این بزرگراه توقف می کند.

وی گفت : در همین حین یکدستگاه سواری پراید   که در این مسیر در حال تردد بوده بشدت با این سواری برخورد کرده که باعث فوت راننده ۳۰ ساله که مرد جوانی بود  پراید بدلیل شدت جراحات وارده می گردد .

فوت راننده  ۳۰ ساله پراید در اثر برخورد با خاور متوقف در بزرگراه آزادگان 

سرهنگ شریفی افزود : بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافته و نسبت به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه اقدام نمودند .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت :کارشناس منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب علت این حادثه را توقف خاور  در حاشیه بزرگراه ممنوع  (ماده ۱۵۹ آیین نامه راهور)  به میزان ۵۰ درصد و عدم توجه به جلو راننده پراید ( ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور ) را نیز به میزان ۵۰ درصد اعلام داشته است.

سرهنگ شریفی ضمن ابراز تاسف از این حادثه از رانندگان خواست در حاشیه بزرگراه به هیچ عنوان توقف ننمایند و  اگر مجبور به این کار شدند مانند زمان هایی که خودروی آنها دچار نقص فنی گردیده حتما به وسیله نصب  مثلث شبرنگ در فاصله ای مناسب که در دید دیگر رانندگان باشد را  به دیگر رانندگان اطلاع دهند در حین رانندگی همیشه به جلو توجه کافی  و لازم را  داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث دردناک در سطح معابر نباشیم .

فوت راننده پراید در برخورد با خاور +عکس

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    سپر آهنی و نبشی 20 خاور خیلی محکمه با هر سواری برخورد کنه لهش میکنه
  • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    اونایی که پراید دارن سوارارابه مرگ میشن توروخدامواظب باشیدبااین ارابه مرگبارارتصادف نکنیدوگرنه مثل قوطی مجاله میشه به خودتون وخانوادتون رحم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس