کد خبر 1322362
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
مشخصات گوشی جدید موتورولا Moto G71 5G

Moto G71 5G در تاریخ ۱۰ ژانویه با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، طبق گزارشات منتشر شده، Moto G71 5G در هفته دوم ژانویه منتشر خواهد شد. یک منبع اطلاعاتی اعلام کرده که این گوشی در تاریخ ۱۰ ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

این گوشی اولین گوشی هندی با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود. موتورولا Moto G71 5G دارای سیزده باند 5G و نمایشگر AMOLED خواهد بود.

گفته می‌شود که موتورولا موتو Moto G71 5G نسخه پیشرفته Moto G51 5G، که قبلا منتشر شده، خواهد بود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن + Full-HD خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی، یک دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی احتمالا یک دوربین ۱۳ یا ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد.

مشخصات گوشی جدید موتورولا +عکس

این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی خواهد بود. موتو Moto G71 5G دارای کلید اختصاصی دستیار گوگل بوده و  استاندارد ضدآب IP52  را دارا می باشد. این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌باشد.

با توجه به قیمت ۱۶۹۹ یوان (۱۹۲ دلار) این گوشی در چین، ممکن است با قیمت کمتر از ۲۰۰۰۰ روپیه (۲۶۹ دلار) در هند به فروش برسد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس