جلسه علنی مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید در تحقیق و تفحص به این نکته توجه داشته باشند که نتیجه کارشان به اصلاح امور منتج شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: انجام تحقیق و تفحص یک ضرورت است و می‌توان گفت که تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای مهم مجلس و از ضروریات است.

وی بیان کرد: مسئله حائز اهمیت آن است که تحقیق و تفحص در چه زمانی با چه نیتی و درباره چه مجموعه‌ای انجام شود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حتماً باید به این مسئله توجه داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ارزیابی تحقیق و تفحص‌های مجلس در دوره‌های گذشته و برخی از مواردی که در حال حاضر مطرح می‌شود، حاکی از آن است که توجه به اصلاح امور در آن به طور ویژه مورد دقت قرار نمی‌گیرد.

قالیباف تأکید کرد: تحقیق و تفحص بسیار مهم است اما پس از آنکه تقاضای تحقیق و تفحص در مجلس به تصویب می‌رسد و گزارش‌ آن به دستگاه‌های ذیربط ارسال می‌شود، بسیار مهم است که نمایندگان باز هم پیگیری‌های خود را انجام دهند تا تحقیق و تفحص منتج به اصلاح امور شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس