کد خبر 1322097
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
نیسان روگ در مقابل مورانو + فیلم

در این مطلب قصد داریم مشخصات فنی دو خودروی هم سگمنت نیسان روگ و مورانو را بررسی کنیم.

به گزارش مشرق، نیسان انواع خودروهای کراس اوور از کیکس کوچک گرفته تا آرمادا در کلاس dreadnought را می‌سازد. ۲ خودرو روگ و مورانو از نظر اندازه و مشخصات فنی را نیز برای سال ۲۰۲۱ به روز کرده است که هر دو با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس هستند.

روگ: جدیدترین نسل روگ دارای امکانات مختلفی است. هر تریم غیر از مدل پایه S دارای مجموعه فناوری ProPilot Assist است که برای کاهش بار کاری راننده طراحی شده است. هنگامی که علامت‌های مشخص خطوط مشخص می‌شوند، کمک‌های فرمان همراه با کروز کنترل تطبیقی ​​درگیر می‌شوند.

با استفاده از شبکه‌ای در دوربین‌ها، حسگرها و رادارها به کار رفته است، دستیار ProPilot می‌تواند برای کسانی که در طول رفت‌وآمد صبحگاهی خود اغلب با ترافیک سنگین بزرگراه‌ها مواجه می‌شوند، مفید باشد. اپل کارپلی و اتو اندروید نیز استاندارد هستند و اولی در تریم‌های بالاتر بی‌سیم است.

مقایسه نیسان روگ با مورانو +عکس

مقایسه نیسان روگ با مورانو +عکس

مورانو: مورانو خودرویی گران تر از روگ است و با مجموعه ای از امکانات قدیمی عرضه می شود. هشدارهای خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، هشدار ترافیک، نظارت بر نقاط کور، کمک نور بالا و ترمز اضطراری خودکار (جلو و عقب) از جمله امکانات این خودرو هستند و همچنین سیستم  اپل کارپلی و اتواندروید نیز در دسترس هستند.

مقایسه نیسان روگ با مورانو +عکس

مقایسه نیسان روگ با مورانو +عکس

روگ: روگ با یک پیشرانه واحد ارائه می‌شود. دارای یک موتور ۲.۵ لیتری خطی چهار سیلندر است که می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ پوند بر فوت گشتاور تولید کند؛ نوع گیربکس آن CVT است که با حالت‌های Sport و Eco عرضه می‌شود.

مقایسه نیسان روگ با مورانو +عکس

مقایسه نیسان روگ با مورانو +عکس

 مورانو: یک موتور در نیسان مورانو موجود است که در قالب موتور ۳.۵ لیتری V۶ نیسان در همه جا حاضر می‌شود که ۲۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند. این خودرو، مانند اکثر محصولات نیسان، به یک گیربکس متغیر پیوسته با نام Xtronic متصل است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس