کد خبر 1321806
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
میباخ

پروژه‌ی مایباخ خودرو نمایشی مرسدس بنز با پنل خورشیدی است که در همکاری با ویرجیل ابلو طراحی شده و ادای احترامی به این هنرمند فقید است.

به گزارش مشرق، کیفیت کارهای ویرجیل ابلو، طراح مد معروف، به‌لطف رونمایی خودرو جدید مرسدس بنز باردیگر در معرض دید قرار گرفته است. به‌نوشته‌ی Gizmochina، خودرو جدید مرسدس بنز از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند و نتیجه‌ی کار در پروژه‌ای با عنوان پروژه مایباخ (The Project Maybach)‌ به‌نمایش گذاشته شده است.

خودرو جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی +عکی

پروژه‌ی مایباخ نمونه‌ای مثال‌زدنی از همکاری بین مرسدس بنز و ویرجیل ابلو است و رونمایی آن با حمایت خانواده‌ی این هنرمند فقید همراه بود. ابلو هفته‌ی پیش درگذشت و مرسدس بنز می‌گوید زبان طراحی پروژه‌ی مایباخ تاکنون در خودروهای این شرکت مشاهده نشده است.

خودرو جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی +عکی

خودروساز آلمانی می‌گوید تمامی اِلِمان‌های پروژه‌ی مایباخ به‌صورت اختصاصی طراحی شده‌اند و این خودرو قابلیت‌های تحسین‌برانگیز فراوانی برای جلب نظر علاقه‌مندان به این حوزه دارد. خودرو جدید آلمانی‌ها با طول حدودا ۶ متر، کاپوتی شفاف دارد که پنل‌های خورشیدی در زیر آن تعبیه شده‌اند. به‌لطف این پنل‌های خورشیدی، انرژی موردنیاز باتری الکتریکی خودرو تأمین می‌شود.

خودرو جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی +عکی

پروژه‌ی مایباخ خودرویی نمایشی است که دو نفر را در خود جای می‌دهد و به‌ادعای مرسدس بنز، در طراحی آن از طبیعت الهام گرفته شده است. خودرو جدید مرسدس بنز از چرخ‌های بزرگ آفرود بهره می‌برد.

خودرو جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی +عکی

پروژه‌ی مایباخ به‌عنوان خودرو برقی نمایشی در همایش «هفته‌ی هنر میامی» به‌نمایش گذاشته شد. ناگفته نماند ویرجیل ابلو که قبلا با مرسدس بنز پروژه‌های مشترکی انجام داده بود، هفته‌ی گذشته در ۴۱ سالگی به‌علت ابتلا به سرطان سرگذشت.

منبع:اقتصادایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 0
    مپنا به جای کار با دو فرغون سازی باید خودش خودرو بساز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس