۹۸ درصد جمعیت هدف کشور واکسن زده اند/ ۶۵ درصد واکسینه شده اند

سرپرست دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت گفت: بیش از ۹۸ درصد جمعیت هدف کشور، حداقل یک دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش مشرق، فرشید رضایی، سرپرست دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که روند تزریق دوز سوم واکسن کرونا به خوبی پیش می‌رود، اظهار داشت: استقبال از تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در کشور، خوب بوده است.

ببینید:

فیلم/ مسئولین بیشتر چه واکسنی تزریق کردند؟

سرپرست دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که بیش از ۹۸ درصد جمعیت هدف کشور حداقل یک دوز واکسن کرونا دریافته کرده‌اند، گفت: حدود ۶۵ درصد جمعیت کشور ۲ دوز واکسن زده‌اند.

وی همچنین از روند واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در کشور ابراز رضایت کرد و افزود: ۸۵ تا ۹۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال در کشور واکسن دریافت کرده‌اند.

رضایی با اشاره به ویژگی سویه اومیکرون، تاکید کرد: با تزریق دوز سوم واکسن کرونا، افراد در مقابل این سویه ایمن می‌شوند و کار برای اومیکرون سخت می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 1
    فعلا که با هر سویه من درآوردی و جدید باید یه دوز دیگه واکسن بزنید نه زنجیره کرونا قطع شد نه چیزی فقط یه مشت سکته ای و ایدزی به جمعیت کشور اضافه کردید همینه که دیگه از دوز سوم استقبالی نمیشه و آمار تزریق واکسن ریزش داشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس