نماینده کلیمیان در مجلس: اعطای مرخصی ۱۰ روزه به زندانیان مسیحی نشان‌دهنده احترام دستگاه قضا به اقلیت‌های دینی است

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک این اقدام رئیس دستگاه قضا در انسجام و تقویت اقوام و هم‌بستگی بین ایرانیان، ادیان الهی و اقلیت‌های دینی مؤثر خواهد بود.

به گزارش مشرق، همایون سامه‌یح، نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعطای مرخصی ۱۰ روزه به زندانیان مسیحی در آستانه تعطیلات سال نو میلادی گفت: اعطای این مرخصی نشان دهنده احترام نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رئیس دستگاه نسبت به اقلیت‌های دینی در کشور است.

بیشتر بخوانید:

دستور رئیس قوه قضائیه برای اعطای مرخصی به محکومان مسیحی

وی تأکید کرد: بی‌شک این اقدام رئیس دستگاه قضا در انسجام و تقویت اقوام و هم‌بستگی بین ایرانیان، ادیان الهی و اقلیت‌های دینی مؤثر خواهد بود.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس تصریح کرد: رویکرد رئیس دستگاه قضا در اعطای مرخصی به زندانیان مسیحی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی و مدعی حقوق بشری زد که همواره ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدام عملی عدلیه در گسترش عدالت قضایی

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنان ایران در رابطه با مسائل حقوق بشری ایران را محکوم می‌کنند تصریح کرد: رویکرد رئیس دستگاه قضا نشان از احترام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به جامعه اقلیت‌های مذهبی در ایران داشت.

وی تاکید کرد: درخواست داریم تا حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای این اقدام خداپسندانه را برای عید بزرگ جامعه کلیمیان ایران هم مدنظر قرار دهند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس